וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסרטון השערורייתי: פול פירס פוטר מ-ESPN, וקיבל הצעה מאתר פורנו

המסיבה הסוערת שתיעד שחקן העבר האגדי באינסטגרם עלתה לו ביוקר, אבל בינתיים האתר Cam Soda מציע לו השלמת הכנסה: "מוכנים לשלם 250 אלף דולר כדי להפוך אותך לפרשן הפורנו-NBA הראשון"

בוידאו: המסיבה של פול פירס שעוררה סערה/האינסטגרם של פול פירס

הסרטון השערורייתי של פול פירס ממשיך לעורר הדים בארצות הברית. כזכור, פירס העביר בסוף השבוע בשידור חי בחשבון האינסטגרם שלו מסיבה חשפניות, חברים, הרבה אלכוהול, וייתכן שגם סמים - בסרטון שעורר סערה.

בסרטונים פירס נשמע ממלמל הזמנה לאשה בשם מוניקה להצטרף אליו ואל חבריו ("מוניקה את צריכה לבוא לפה, את יכולה להרוויח כסף"), וברקע נראות כמה נשים בלבוש מינימלי, כשאחת מהן עושה טוורקינג למצלמה.

הלילה (בין שני לשלישי), אחרי ימים ארוכים של שתיקה, ESPN שמעסיקה את פירס בתור פרשן סוף סוף הגיבה: לפי דיווחים בארצות הברית, שחקן העבר האגדי שזכה עם בוסטון באליפות ב-2008, קיבל הודעת פיטורים מהרשת, אולם הדיווח טרם קיבל אישור רשמי.

שחקן העבר פול פירס. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
שחקן העבר פול פירס/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
צילום מסך פול פירס והחשפניות. אינסטגרם של פול פירס, צילום מסך
צילום מסך פול פירס והחשפניות/צילום מסך, אינסטגרם של פול פירס
צילום מסך פול פירס והחשפניות. אינסטגרם של פול פירס, צילום מסך
צילום מסך פול פירס והחשפניות/צילום מסך, אינסטגרם של פול פירס

פירס הועסק על ידי ESPN החל מ-2017, והשתתף כפאנליסט בתוכניות NBA Countdown ו-The Jump. כעת הוא נותר מחוסר עבודה, אבל כבר קיבל הצעה להכנסה צדדית לא רעה בכלל: אתר הפורנו Cam Soda הודיע כי הוא מציע לפירס להגיש תוכנית NBA "ראשונה מסוגה", בה שחקן העבר יפרשן את ענייני היום בליגה לצד חשפניות ורקדניות, כפי שהוא נראה בסרטון המדובר.

"פול פירס היקר. ראיתי את החדשות על סיום העסקתך ב-ESPN, ורציתי להציע לך משרה בתור פרשן הפורנו-NBA הראשון", כתב לו מנהל האתר. "בתור פרשן ה-NBA שלנו, תידרש להעלות סרטונים שלך על המתרחש ב-NBA, בהשתתפות רקדניות אקזוטיות ושחקניות פורנו. זו ההתמחות שלנו, ונהיה יותר משמחים אם תקבל את ההצעה. אנחנו מציעים לך בתמורה 250 אלף דולר, תשמור על קשר".

פירס עדיין לא הגיב באופן רשמי לדיווח על פיטוריו מ-ESPN וגם לא להצעה המקורית, אבל העלה סרטון מבודח שלו לטוויטר ורמז: "דברים גדולים בדרך, תוודאו שאתם מחייכים". בסרטון נוסף שהעלה אמר: "אני רוצה להודות לאוהדים שלי וגם לסוכן שלי על התמיכה. לכל השונאים שלי - הולכים להגיע הרבה דברים טובים בתקופה הקרובה, אל תדאגו לי. בכל פעם שאני נופל, אני קם בחזרה. תזכרו להמשיך לחייך. אני בטוב".

פירס היה אחד השחקנים הבולטים ב-NBA בשנות השיא שלו. וא שיחק בבוסטון סלטיקס בשנים 1998-2013 ושימש בורג מרכזי בזכייה שלה באליפות ב-2008. בהמשך לבש גם את מדי ברוקלין, וושינגטון ולוס אנג'לס קליפרס, עד שפרש ב-2017.

הוא נבחר 10 פעמים לאולסטאר, העמיד ממוצעי קריירה של 19.7 נקודות, 5.6 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים למשחק והשנה גם נבחר להיכל התהילה של כדורסל המכללות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully