וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בבלגיה: "אנדרלכט פנתה לליאור רפאלוב, שדורש חוזה לשנתיים"

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 8:47

בתקשורת המקומית טוענים שקבוצת הפאר מעוניינת בקשר בן ה-34, שמסיים חוזה בתום העונה: "המו"מ כבר החל, אך עדיין לא הושג סיכום"

תקציר: קלאב ברוז' - אנטוורפן 2:0/ספורט 1

כשהוא בן 34, ליאור רפאלוב חווה את אחת העונות הכי טובות בקריירה שלו. קשר אנטוורפן, שנמצא בעיצומה של העונה ה-11 שלו בליגה המקומית, מצא את הרשת תשע פעמים בליגה ובישל עוד חמישה שערים נוספים. אם זה לא מספיק, הוא הוסיף עוד חמישה שערים בליגה האירופית ויש לו חלק עיקרי בהצלחה של קבוצתו העונה, שנמצאת במקום השני לקראת הישורת האחרונה של העונה.

זו כנראה אחת הסיבות שקבוצות רבות הביעו בו עניין לקראת העונה הבאה, בטח כשהוא הופך לשחקן חופשי, אחרי שחוזהו באנטוורפן מסתיים בתום העונה. היום (שלישי) מדווחים בתקשורת הבלגית שמועדון הפאר אנדרלכט מעוניין לצרפו לקראת העונה הבאה. "ראשי אנדרלכט התקשרו לרפאלוב והחלו לגשש אצלו לקראת העונה הבאה", נכתב בדיווח. "באנדרלכט הבינו שהם לא רק זקוקים לשחקנים כישרוניים, אלא גם לשחקנים מנוסים. בכל אופן, באנדרלכט רצו לדעת אם לרפאלוב יש אופציה כלשהי בחוזהו או שהוא יוכל להצטרף כבר בעוד מספר חודשים".

שחקן אנטוורפן ליאור רפאלוב. רויטרס
מבוקש. רפאלוב/רויטרס

"בין הצדדים כבר החל משא ומתן, אבל עדיין לא הושג סיכום", הסיפו בתקשורת המקומית. "רפאלוב דורש מאנדרלכט חוזה לשנתיים, אבל בקבוצה מוכנים להציע לו חוזה לעונה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully