וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר מסופק משער הניצחון: "חוויה להיות במועדון כל כך גדול"

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 21:05

אחרי שכבש שער מתוק לאפואל ניקוסיה, החלוץ הישראלי טוען: "כל שנה השאיפה פה היא או להיות חלק מהליגה האירופאית או חלק מליגת האלופות. התנאים פה מדהימים"

שחקנה של אפואל ניקוסיה בן שהר. עמוד האינסטגרם של בן שהר, אתר רשמי
"לצערנו אין קהל במשחקים, זה לא כמו בארץ, פה החיסונים מגיעים מאוד לאט". שהר/אתר רשמי, עמוד האינסטגרם של בן שהר

בן שהר ממשיך לנסות לבסס את מעמדו באפואל ניקוסיה הקפריסאית, ואתמול (ראשון) עשה צעד חשוב כשכבש שער ניצחון לקבוצתו בדקה ה-94 במשחק מול נאה סלאמיס שקבע 1:2. בתקשורת הקפריסאית החמיאו לחלוץ הישראלי, שהיום שוחח עם חברי פאנל הספורט ב־103fm וסיפר על תחושותיו בעקבות הניצחון.

"זה מרגיש לא משהו להיות בפלייאוף התחתון", אמר סהר, "כי מועדון כמו אפואל ניקוסיה שואף תמיד להיות גבוה, על אף שלהיות חלק ממועדון גדול זה כבר כיף וחוויה. כל שנה השאיפה פה היא או להיות חלק מהליגה האירופאית, או חלק מליגת האלופות. התנאים פה הם מדהימים".

בהמשך דבריו, סיפר שהר על מצבה של קפריסין בהתמודדות עם נגיף קורונה: "לצערנו אין קהל במשחקים, זה לא כמו הארץ, פה החיסונים מגיעים מאוד לאט. אין סגר בימים אלה, החלו לפתוח מסעדות לישיבה בחוץ ויש עוצר לילי, אך חוץ מזה הקניונים, בתי הספר, הגנים והחנויות פתוחים. רמת התחלואה עלתה שוב במהלך השבועות האחרונים, אבל אני חושב שימשיכו כאן באותה הדרך. זה ייקח עוד זמן".

  • עוד באותו נושא:
  • בן שהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully