וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנה של עצירת מרוצים: מרוץ "הרי הגעש" יוצא לדרך

חברת מרתון ישראל, היוצרת ויוזמת אירועי קונספט ספורטיביים, מארגנת זו השנה ה- 5 את מרוץ "הרי הגעש" שיתקיים השנה ביום שישי ה-9.4 ויציע השנה מקצים של 32 ק"מ ו-14 ק"מ

מירוץ הרי געש של מרתון ישראל. תומר פדר,
מירוץ הרי געש/תומר פדר

רמת הגולן מאופיינת בזכות פעילות געשית ענפה לאורך 5 מיליון השנים האחרונות. כתוצאה מכך, מכוסה רמת הגולן בשכבת בזלת והרי הגעש שהיו עד לפני 100,000 שנה פעילים - נחשבים כיום לרדומים.

חברת מרתון ישראל, היוצרת ויוזמת אירועי קונספט ספורטיביים, מארגנת זו השנה ה- 5 את מרוץ "הרי הגעש" שיתקיים השנה ביום שישי ה-9.4 ויציע השנה מקצים של 32 ק"מ ו-14 ק"מ. בנוסף, לזכרו של ארז לבנון, יתקיים גם מרוץ ילדים ומשפחות באורך 3.5 ק"מ בלבד לצד מקצה של 14 ק"מ של הליכה לכל המשפחה.

עופר פדן, מנכל חברת מרתון ישראל: "עברנו תקופה קשה ביותר בעקבות הקורונה, במיוחד לכל מי שעובד בענף האירועים וענף אירועי הספורט בפרט. אנחנו אופטימיים מתמיד ודאגנו לשמור על קשר עם קהילת הרצים של ישראל בשנה האחרונה וכעת שמחים לפתוח את עונת המרוצים לשנת 2021, עם מרוץ הרי הגעש, בהתאם לתו הסגול. במרוץ שילבנו בין טבע, תיירות וחווית ריצה ייחודית ואנחנו מציעים מקצים גם למקצוענים שבקהילה וגם למשפחות שמחפשות חוויה ספורטיבית אחרת".

חיים רוקח ראש המועצה האזורית גולן: "שמחים לחזור לחיים בגולן. אנו שמחים ומברכים על הגעת מאות רצים מכל רחבי הארץ, למרוץ המסורתי של הרי הגעש. המרוץ שעובר באחד המסלולים היפים בגולן, מביא את כל הטוב, היפה והמיוחד בגולן. הגולן הוא כר פורה למיני ספורט אתגריים. אנו מזמינים אתכם להשתתף במרוץ, לטייל בגולן ולהנות מעונה קסומה זו. זה הזמן לבקר בגולן".

שפי מור מנכ"ל תיירות מרום גולן: "המסלול בצפון הגולן הוא מהיפים והמיוחדים בישראל. טיפוס על הרי הגעש נחשב כמאתגר מאוד ובמיוחד בתקופה זו של העונה ייהנו הרצים והרצות, גם מנוף עוצר נשימה. מצפים לפתוח את עונת המרוצים אחרי שנה מאתגרת ומזמינים את כולם ליהנות ממגוון אטרקציות הפזורות ברחבי הגולן לכל בני המשפחה ולקהילת הרצים".

תיאור המסלול והטיפוס: ריצת ה-14 ק"מ, תעבור בין שני הרי געש המקיפים את מרום גולן, הר אביטל והר בנטל, מסלול בגובה של כ-950 מטר מעל פני הים. ריצת ה-32 ק"מ, תתחיל במטעים של קיבוץ מרום גולן, משם טיפוס מתון על הר אביטל, הר יוסיפון עד הפסגה והר בנטל.

להרשמה.

  • עוד באותו נושא:
  • מירוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully