וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אתם עושים אימוני כושר? התשובה, מסתבר, לא טריוויאלית

מנועי המוטיבציה לאימוני כושר השתנו? סקר חדש של חברת טכנולוגיית הספורט EGYM מעלה כי רק 44 אחוז מתאמנים מטעמי אסתטיקה, לעומת 63 אחוז לפני הקורונה. וכמה מתאמנים היום משיקולי בריאות?

EMS אימון אישי. אדיר לוטן,
אימון אישי ב-EMS. היום ההטיה כבר לכיוון הבריאות/אדיר לוטן

סקר חדש ומעניין שפורסם לאחרונה מביא לידי ביטוי עובדה מעניינת: מנועי המוטיבציה לביצוע אימון כושר השתנו בצורה משמעותית מאז פרוץ נגיף הקורונה לחיינו. על פי חברת טכנולוגיית הספורט EGYM, גורמי המוטיבציה לאימון ספורט השתנו. לפני הקורונה 63 אחוזים הצהירו שהם מתאמנים מטעמי אסתטיקה - הצרת היקפים, הרזייה, חיטוב, וכיום רק 44 אחוזים עושים זאת משיקולים אלה. כרגע: 53 אחוזים מתאמנים משיקולי בריאות לעומת 33 אחוזים לפני הקורונה.

רני רוביו, יזם רשת הכושר EMS CLUB, מבחין בשינוי מקרוב ב-22 סניפי הסטודיו שלו. הגידול במתאמנים מטעמי בריאות לא מפתיע אותו: "שיטות האימון בעולם משתנות ומדייקות את עצמן לאור המצב החדש. ברשת הסטודיו שלנו, אנו מכניסים רק שני מתאמנים לסטודיו בו זמנית, משיקולי בריאות וסכנת הדבקות נמוכה. כרגע ברור לנו כי רק 44 אחוזים מהמתאמנים עושים אימון כושר משיקולי אסתטיקה. אני מבחין במגמה לפיה חדרי הכושר המקצועיים יתחילו להפוך ל- wellness center. נצטרך להקים תוכניות ארוכות טווח לשיפור בריאות המתאמנים בכל ההיבטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully