וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "אופ"א ופיפ"א הרגו את השחקנים. בלתי אפשרי לעמוד בעומס כזה"

מאמן סיטי מתלונן על הלו"ז המהודק וחושש שהוא ישפיע על המירוץ להשגת ארבעת התארים: "הם בני אדם, לא מכונות. זה לא נורמלי"

תקציר: לסטר סיטי - מנצ'סטר סיטי 2:0/ספורט1

מנצ'סטר סיטי ממשיכה לפנטז על זכייה בארבעת המפעלים בהם היא משתתפת - הפרמיירליג, ליגת האלופות, הגביע האנגלי וגביע הליגה - אבל פפ גווארדיולה טוען: זו משימה כמעט בלתי אפשרית בהתחשב בלוח הזמנים הצפוף ובשחיקה של השחקנים.

"הם בני אדם, לא מכונות", אמר גווארדיולה, שמרבה להשתמש ברוטציות בתקופה האחרונה, ובמשחק האחרון בפרמיירליג (ניצחון 0:2 על לסטר) ערך לא פחות משישה שינויים בהרכב. "אני מכיר את השחקנים שלי, חלקם כועסים כי הם רוצים לשחק בכל משחק ובכל יום, אבל זה בלתי אפשרי. כדי להתמודד בכל המפעלים האלה השנה ללא קהל, בעונה הכי קצרה בכל הזמנים, אתה חייב לעשות רוטציה. אם לא היינו עושים את זה, לא היינו עכשיו בעמדה לזכות בכל התארים".

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
יפלו מהרגליים? שחקני סיטי/רויטרס

גווארדיולה אומר ש"הרבה שחקנים שלי רוצים לשחק כל הזמן, אבל הם חייבים לנוח קצת. במובן הזה, אופ"א ופיפ"א הרגו את השחקנים, כי העומס עליהם פשוט גדול מדי. לא היה לנו אמצע שבוע פנוי אחד מאז שהוא החלה, אפילו לא אחד! אין אף שחקן בעולם שמסוגל לעמוד בעומס כזה, לא פיזית וגם לא מנטלית. קשה מאוד לבוא לנצח בכל משחק, זה כמעט בלתי אפשרי".

למשחק מול דורטמונד מחר (שלישי, 22:00, ספורט 5) ברבע גמר ליגת האלופות, סיטי תגיע אחרי יומיים מלאים של מנוחה - דבר נדיר מבחינתה העונה. כך או כך, גווארדיולה כבר לא יכול לשמוע על הטענות נגד הרוטציה שהוא עושה. "כשאני עושה רוטציה ואנחנו מנצחים, אומרים שאני גאון. אבל כשמפסידים, אנשים מתחילים להתלונן. 'למה עשית רוטציה? תשתמש בהרכב הרגיל שלך כל הזמן'. ובכן, זה לא יחזיק מעמד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully