וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולפסברגר תנסה למכור את אליאל פרץ. בונה על הגדולות של ליגת העל

יחזור לישראל? במועדון האוסטרי נערכים לשינויים בקיץ ומקווים להרוויח ממכירת הקשר. השלים 90 דקות רק במשחק ליגה אחד

תקציר ה-0:3 של פ.ס.וו איינדהובן על הראקלס/ספורט1

וולפסברגר תנסה למכור את אליאל פרץ בקיץ, תוך תקווה שאחת הקבוצות הגדולות בישראל תסכים לרכוש אותו. במועדון האוסטרי קיוו שפרץ יהווה סיפור הצלחה דומה לזה של שון וייסמן, אבל הקבוצה עוברת עונה פחות טובה מזו עם החלוץ, בעוד פרץ עצמו סובל מחוסר עקביות ובוודאי לא מרשים כמו וייסמן.

פרץ פתח אתמול בתבוסה 8:1 לראפיד וינה, אבל הוחלף בדקה ה-40 בגלל שהמאמן רומן סטארי רצה לחזק את מרכז ההגנה בעקבות הרחקת הבלם לוקה לוצ'ושווילי. ההפסד הכבד היה העשירי של וולפסברגר העונה בליגה והיא ספגה כבר 47 שערים. במועדון נערכים לשינויים לקראת הקיץ ומבינים שיוכלו לממן אותם על ידי מכירה של כמה שחקנים.

אליאל פרץ שחקן וולפסברגר. רויטרס
חוסר עקביות, כמו כל הקבוצה. פרץ/רויטרס

בדומה לוייסמן שנה קודם לכן, פרץ הצטרף לוולפסברגר בהעברה חופשית, אבל בעוד החלוץ נמכר לריאל ויאדוליד תמורת כ-4 מיליון יורו אחרי שהוכתר למלך השערים של הליגה האוסטרית, הקשר מתקשה להותיר חותם. לטענת אנשים באוסטריה, לאור העובדה שוולפסברגר לא שילמה עליו דמי העברה, היא תהיה מוכנה למכור את פרץ תמורת סכום של כמה מאות אלפי יורו.

פרץ שותף העונה ב-14 משחקים בליגה האוסטרית, אבל רק באחד מהם השלים 90 דקות. בתחילת השנה האזרחית הוא נעדר כחודשיים בגלל פציעה וחוסר היציבות של הקבוצה על כר הדשא, השפיע גם עליו. הוא תופקד בכמה עמדות שונות העונה ועד כה כבש 4 שערים ובישל 3 נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully