וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה טוענים: פירלו יפוטר אם יפסיד לנאפולי, אלגרי וזידאן על הכוונת

מאמן יובנטוס בסכנה לקראת המשחק ברביעי, אניילי סימן את אלגרי ומפנטז על מאמן ריאל. וגם: כך רונאלדו השפיל את שחקן אטאלנטה

חרב הפיטורים מרחפת מעל אנדראה פירלו. כך טוענים הבוקר (שני) בתקשורת האיטלקית. לפי דיווח ב"מדיאסט", קשר העבר האגדי שמונה לתפקיד בקיץ וסומן כהבטחה גדולה על הקווים, עשוי לסיים את תפקידו כבר השבוע, אם יובנטוס לא תנצח את נאפולי במפגש ביניהן ביום רביעי.

יובה ונאפולי נמצאות בשוויון נקודות לפני המשחק, והפסד ידרדר את הגברת הזקנה למקום החמישי בטבלה ממנו לא עולים לליגת האלופות - תרחיש שהנהלת המועדון לא מוכנה לקחת בחשבון. לפי הדיווח, מנכ"ל יובה אנדראה אניילי כבר סימן שני מועמדים עיקריים: מסימיליאנו אלגרי שאימן את הקבוצה בהצלחה במשך חמש שנים עד שעזב ב-2019, וזינדין זידאן.

אלגרי פנוי ולכן יוכל לקחת את המושכות באופן מיידי. כמו כן, היתרון שלו הוא היכרות מוקדמת עם המערכת ועם חלק מהשחקנים ששרדו מהתקופה בה עמד על הקווים בטורינו. הפנטזיה היא למנות את זינדין זידאן בקיץ. זידאן שלבש את מדי הביאנקונרי כשחקן, מסיים חוזה בסוף העונה ועדיין לא ברור לאן מועדות פניו. לפי חלק מהדיווחים, ריאל עשויה להשאירו - בוודאי אם תזכה באליפות, אבל גם אם לא. כמו כן, גם האפשרות שיאמן את נבחרת צרפת ויחליף את דידייה דשאן, עומדת על הפרק.

אנדראה פירלו מאמן יובנטוס. רויטרס
מרחק הפסד אחד מפיטורים. פירלו/רויטרס
שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לא ג'נטלמן. רונאלדו/רויטרס

עוד ביובנטוס: רובין גוסנס, בלם אטאלנטה, חושף שכריסטיאנו רונאלדו "השפיל ובייש" אותו אחרי אחד המשחקים בהם פגשו זה את זה. הבלם הגרמני פרסם ספר אוטוביוגרפי בו סיפר כיצד הכוכב הפורטוגלי התעלם ממנו כאשר ביקש להחליף איתו חולצות.

"אחרי המשחק מול יובנטוס רציתי להגשים חלום ולקבל את החולצה של רונאלדו. הגיעה שריקת הסיום, ניגשתי אליו, אבל הוא פשוט התייחס בצורה מגעילה. שאלתי, 'כריסטיאנו, אפשר לקבל את החולצה שלך?', והוא ענה מיד 'לא!', מבלי שאפילו הסתכל לעברי".

גוסנס מספר שחש מושפל ומובך. "הסתלקתי משם והרגשתי הכי קטן שיש. כשקורה לך דבר מביך כזה, אתה מסתכל סביב ומתפלל שאף אחד לא ראה את זה. באותו רגע, רציתי להיעלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully