וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריך להיות יותר טוב מזהבי": שמידט הגיב לחגיגה המתריסה של שחקן פ.ס.וו

הכישרון הצעיר מוחמד איהטארן כבש וסגר חשבון עם המאמן, שעדיין לא ממהר לקשור לו כתרים: "הוא נאבק על דקות עם שחקנים מעולים". בתקשורת ההולנדית ציינו: "זהבי נראה עייף"

תקציר ה-0:3 של פ.ס.וו איינדהובן על הראקלס/ספורט1

אחרי הניצחון 0:3 על הראקלס שהוביל את פ.ס.וו איינדהובן בחזרה למקום השני בליגה, התקשורת ההולנדית עוסקת בעיקר בדבר אחד: השער המצוין של מוחמד איהטארן בדקה ה-92, שקבע את תוצאת המשחק.

איהטארן בן ה-19 נחשב לכישרון גדול, אבל לא מצליח להביא את היכולות שלו לידי ביטוי העונה ועבר שורה של עבירות משמעת. אמש הוא נכנס כמחליף וכבש את השער המרשים, ואחריו נראה מתקרב למצלמה ומסנן: "אף אחד לא מסוגל לעצור אותי" - אמירה שככל הנראה כוונה למאמן רוג'ר שמידט, איתו הוא מנהל מערכת יחסים מתוחה בתקופה האחרונה.

בסיום התייחס שמידט לאיהטארן, וסירב לקשור לו כתרים. "הוא נתן לנו דקות טובות, אבל זה לא אומר שישחק במשחק הבא", צינן שמידט את ההתלהבות. "יש לנו סגל מצוין. כדי לשחק, הוא צריך להיות יותר טוב משחקנים כמו מריו גצה, ערן זהבי, דונייל מאלן ואחרים. אלו שחקנים בשלים שיודעים מה הם רוצים מעצמם".

מוחמד איהטארן, פ.ס.וו איינדהובן חוגג. ANP Sport, GettyImages
ברור למי המסר כוון. איהטארן חוגג מול המצלמה/GettyImages, ANP Sport
שחקני פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי, מוחמד איהטארן. ANP Sport, GettyImages
יגנוב לו דקות? איהטארן עם זהבי/GettyImages, ANP Sport

זהבי השלים 75 דקות פושרות, במהלכן מיעט לסכן את השער. בהולנד ציינו ש"הוא נראה עייף אחרי ההופעות בנבחרת ישראל", והציונים שניתנו לו היה בהתאם: באתר "ווטבולזון" קיבל החלוץ הישראלי ציון 6.7, אחד הנמוכים בקבוצה, ובאתר FCupdate הוענק לו הציון 6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully