וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אלישע לוי מונה למאמן במקום חיים סילבס שפוטר

5.4.2021 / 9:25

המאמן מגיע לקבוצה שלישית בליגת העל העונה וינסה להצעיד את האדומים מהכרמל לחוף מבטחים אחרי ההסתבכות בתחתית. יערוך את הבכורה על הקווים נגד הפועל תל אביב ביום שבת בבלומפילד

תקציר ה-1:3 של בני יהודה על הפועל חיפה/ספורט1

אלישע לוי מונה הבוקר (שני) למאמנה החדש של הפועל חיפה. הוא מחליף בתפקיד את חיים סילבס שפוטר הלילה אחרי ההפסד 3:1 לבני יהודה. זו הקבוצה השלישית של אלישע העונה, אחרי שהוא פתח בבני יהודה, עזב אותה, המשיך להפועל כפר סבא ופוטר ממנה ב-21 במרץ. כעת הוא ייאבק נגד הירידה מול שתי הקבוצות הקודמות שלו.

הבכורה של לוי תהיה נגד הפועל תל אביב ביום שבת בבלומפילד. גם את הבכורה שלו על הקווים בהפועל כפר סבא הוא ערך נגד האדומים באצטדיון ביפו ואז התוצאה הייתה 1:1. אם הפועל לחיפה תישאר בליגה, חוזהו יתחדש אוטומטית לעונה הבאה.

לוי, 63, החל את קריירת האימון שלו בהפועל בית שאן ועבד בין היתר גם במכבי הרצליה, מ.ס. אשדוד, בני סכנין, מכבי חיפה והפועל באר שבע, לפני שקיבל את המינוי בנבחרת ישראל. הוא שב לליגת העל בקיץ 2018, אז מונה למאמנה החדש של מכבי פתח תקוה. בתחילת 2019 פוטר ומצא בית חדש שנה לאחר מכן, בבני יהודה, ממנה פוטר באוקטובר האחרון. ב-28 בדצמבר מונה למאמן הפועל כפר סבא וכאמור לפני כשבועיים פוטר ממנה.

אלישע לוי מאמן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
קבוצה שלישית העונה. אלישע לוי/קובי אליהו

סילבס שהוערך מאוד על ידי כץ ספג ביקורות מבית במשך תקופה ארוכה ולמעשה לאורך העונה כולה הופעלו לחצים על כץ לפטר אותו, מה שהבעלים סירב לעשות. המאמן עצמו הבהיר לסובביו שהוא מבין את המהלך ואין לו טענות לכץ, והדגיש שמערכת היחסים בין השניים הייתה טובה.

עוד בוואלה!

הפועל חיפה הודיעה על פיטוריו של חיים סילבס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully