וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה הודיעה על פיטוריו של חיים סילבס

5.4.2021 / 1:15

המאמן קיבל הודעה לילית על סיום דרכו אחרי ההפסד לבני יהודה שסיבך את האדומים מהכרמל בתחתית, יואב כץ: "היו לנו שנתיים יפות, הדברים לא הסתדרו בתקופה האחרונה". בן מרגי מועמד

תקציר ה-1:3 של בני יהודה על הפועל חיפה/ספורט1

חיים סילבס פוטר הלילה (בין ראשון לשני) מהפועל חיפה. שלוש שעות אחרי ההפסד להפועל חיפה 3:1 שגרר את האדומים מהכרמל למאבק נגד הירידה עם פתיחת הפלייאוף התחתון, הודיע הבעלים יואב כץ על פרידה מהמאמן בתקווה לזעזע את המערכת לקראת קרבות ההישרדות.

בהודעה שפרסמה הפועל חיפה בשעה מאוחרת נכתב שכץ הודה לסילבס על תרומתו למועדון ואמר: "היו לנו שנתיים יפות עם חיים ובהן רשמנו העפלה לפליאוף העליון בשנה שעברה. לצערי הדברים לא הסתדרו בתקופה האחרונה והחלטנו להיפרד. חיים הוא מאמן ואדם מהשורה הראשונה ואני מאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו".

לגבי זהות מחליפו של סילבס, המלכוד הוא שהמועמד המוביל לעונה הבאה הוא קובי רפואה שיסיים את העונה בעירוני קרית שמונה, ולכן קיימת אפשרות שעוזרו של סילבס מאיר בן מרגי הוא זה שיקבל את המושכות עד תום העונה.

סילבס (45) מאמן בליגת העל מ-2014. אחרי שלוש שנים בהפועל רעננה עבר לעירוני קרית שמונה, ממנה פוטר אחרי עונה וחצי, לפני שנתיים הגיע להפועל חיפה, עמה נשאר בליגה בעונתו הראשונה, וסיים במקום השישי אשתקד.

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
סוף הדרך. סילבס/מאור אלקסלסי

בסיום המשחק, עוד לפני ההודעה על פיטוריו, אמר סילבס: "אנחנו במומנטום שלילי ורע. התחלנו טוב את המשחק, הגענו למצבים. אנחנו מקבלים שערים מוקדם מדי, הפסדנו את המשחק לקבוצה שבאה לפה ונלחמה. הסתבכנו, המצב לא טוב. מול מספרים אי אפשר להתווכח, התוצאות הן רעות והתחושה לא טובה, אבל צריך לפרק את זה למשחק לגופו. אם נתעשת במשחק הבא, הקבוצה תהיה במקום שהיא צריכה להיות בו. תמיד יש את הסיפורים והתירוצים כשמסתכלים לאחור, שורה תחתונה היא שהתוצאות לא טובות. הסתבכנו. הקהל צודק תמיד, אני מבין את זה. יש עונה לא טובה ולי ברמה האישית אין רמה טובה עד לפה. זה המקצוע שלי, צריך לדעת להתמודד בתקופה פחות טובה. הפועל חיפה במרחק נקודות סביר".

על שפת הגוף הכבויה שלו אמר המאמן: "אני פה שנתיים ותמיד מדברים על העתיד שלי בתקופה כזו או אחרת. זה משהו שהתרגלתי אליו וגם לקטע של הקהל. אני לא יכול להיות צוהל ושמח, זה משחק שהיינו חייבים לנצח. עכשיו אני מרגיש לא טוב אז שפת הגוף שלי היא כזו. יש רגעים קשים בקריירה וזה רגע קשה. הכול אפשר לגביי, יש לי מערכת יחסים נהדרת עם יואב. אין לי תירוצים, בטח לא למשחק כזה. יש פה כלים להיות במקום טוב יותר. זה סיכום שבערך מדבר על העונה, צריך להיות חזקים וגברים".

עוד בוואלה!

צפו בתקציר: בני יהודה ניצחה את הפועל חיפה 1:3 והבעירה את התחתית

לכתבה המלאה
אלון תורג'מן שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
הפנים אומרות הכל. תורג'מן/מאור אלקסלסי

מנגד, המאמן המנצח יוסי אבוקסיס סיכם: "הימרנו על התקפה בהרבה מאוד דקות ואני שמח שכבשנו. היו לנו גם החמצות, אבל זה נגמר בניצחון וזה מה שחשוב. אמרתי לפני המשחק הזה שאנחנו מתחילים סדרה של משחקים שאין לנו מקום למעוד. שמח שהתחלנו את הפלייאוף ברגל ימין. גם הפועל חיפה נקלעה לתחתית. צריך להסתכל על עצמנו ולא על אחרות. כשהגעתי לפה היינו במקום האחרון, העברתי חלק גדול מהקריירה שלי במקום הזה. לא נרים ידיים".

על החילוף בדקה ה-30 אמר מאמן הזהובים: "מי אמר שאם היינו פותחים ככה זה היה הולך? הרבה פעמים פתחנו בהרכב מאוד התקפי כמו בבאר שבע והפסדנו. היו לנו דקות טובות גם עם שלושה בלמים, אבל החלוצים הפסיקו ללחוץ. שמח שהכניסה של זנטי שינתה את המשחק".

מוחמד גדיר כובש הצמד: "זו הרגשה כיפית, הרגשתי שאני במשחק בית. זה נתן לי עוד פוש ואני שמח מאוד. הרגשתי טוב, הרגשתי שהקבוצה רצה. הראש שלנו בסכנין, למטרה הבאה. אני מאמין שנצליח להישאר בליגה. מצפה לנו מלחמת עולם, נבוא ב-200 אחוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully