וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "אנחנו מלחיצים את עצמנו". ריימונד אטפלד שוב נגד השיפוט

קשר בני סכנין לאחר ה-0:0 עם נתניה: "רוצים להישאר בשקט". מאמן היריבה על האדום של צדק: "יודעים מול מה אנחנו מתמודדים העונה". ומה דעתו על מכירה עתידית של קניקובסקי? שחוביץ' סובל משבר במרפק

תקציר ה-0:0 של מכבי נתניה מול בני סכנין/ספורט 1

אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, נעצרה הערב (ראשון) בני סכנין ופספסה צ'אנס גדול להתרחק עוד יותר מהקו האדום, כשסיימה ב-0:0 עם מכבי נתניה בחוץ. אם הפועל כפר סבא תנצח את בית"ר ירושלים מחר, הפער של שרון מימר ושחקניו מירידת ליגה יעמוד על ארבע נקודות בלבד, ובשבוע הבא כבר מחכה לה קרב גדול מול בני יהודה. נתניה, לעומת זאת, קטעה רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות, בעיקר בזכות שוערה הצעיר רז כרמי שהצטיין בין הקורות. שיר צדק הורחק עמוק בתוך תוספת הזמן.

שרון מימר סיכם ואמר: "האמת שזה היה משקף, ברגע שלא הכרענו במחצית הראשונה הטובה שלנו, חשוב לא לספוג. נתניה קבוצה איכותית, קבוצה של פלייאוף עליון לכל דבר מבחינתי. אנחנו משחק רביעי כבר לא סופגים, זה מלמד שאנחנו קבוצה חזקה ואת זה ניקח להמשך. מי שראה את סכנין, כקבוצת ההגנה הגרועה בליגה, אז ייצבנו את ההגנה - זה הבסיס של כל קבוצת תחתית. זה לא בא על חשבון ההתקפה. אנחנו יוצאים קדימה, מגיעים למצבים, בפעם הבאה אני מקווה שזה ייכנס. תמיד יש לחץ, עד שלא נסיים את המשימה, ואמרתי את זה לשחקנים. צריך להיות דרוכים עד שלא נשים חותמת על ההישארות. יש לנו עוד שישה משחקים, נקווה לעשות את העבודה שלנו".

בירם כיאל הוסיף: "אנחנו ממשיכים את היכולת הטובה שלנו מהחודש האחרון. היום התחלנו טוב, יצאנו למתפרצות טובות מאוד ולא הצלחנו לסיים, אבל אספנו עוד נקודה. המרתון ארוך עד סוף העונה ואנחנו רוצים להשאיר את המועדון הזה בשקט בליגה, אנחנו כל הזמן מלחיצים את עצמנו, לא הצלחנו להביא את הגול. הנסיעות של הנבחרת זה חוויה, אבל זה גם מעייף, התאמנתי בקושי יום וחצי. אנחנו נמצאים במקום טוב אבל יכולנו להיות במקום עוד יותר טוב".

שחקן בני סכנין בירם כיאל מול שחקן מכבי נתניה חן עזרא. ברני ארדוב
"אנחנו נמצאים במקום טוב אבל יכולנו להיות במקום עוד יותר טוב". כיאל/ברני ארדוב

בצד השני, בנתניה מודאגים מהפציעה של זלאטן שחוביץ', שהוחלף ופונה לבית החולים לניאדו על מנת לעבור צילום. הבלם אובחן עם שבר במרפק לאחר בדיקה ראשונית ובימים הקרובים יעבור בדיקות מעמיקות יותר כדי להבין את חומרת הפציעה וזמן ההיעדרות הדרוש.

מאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד אמר בסיום המשחק: "ב-20 הדקות הראשונות סכנין הגיעה לשני מצבים טובים ורז הציל אותנו. במחצית השנייה היה סיפור אחר, היה לנו מצב מצוין, סכנין התקשתה עם קצב המשחק שלנו. ידענו שצריך להשתפר אחרי שלושת ההפסדים הרצופים, לא ספגנו וזה חשוב". על הכרטיס האדום של צדק אמר מאמן נתניה: "חשבתי שהוא הגיע לכדור. אם אתה מגיע לכדור, אז לא אמור להיות כרטיס אדום מבחינתי, אבל אנחנו יודעים מול מה אנחנו מתמודדים העונה".

אטפלד נשאל על עתידו במועדון והשיב: "יש לי אופציה, זה תלוי במועדון. זה לא בידיים שלי ולא אבזבז על כך אנרגיה". על האפשרות שקבוצתו תמכור את גבי קניקובסקי וזלאטן שחוביץ' אמר: "הגיוני שהם יימכרו, הם שחקנים מעניינים. חשוב שתהיה לנו תכנית, כדי שנדע מה אפשר לעשות עם הכסף שייכנס, בניגוד למקרה של יונס מלדה".

רז כרמי הוסיף: "שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה, היה משחק לא פשוט. למצוא מקום בליגת העל זה לא פשוט. הייתי 4 שנים בלאומית. כשאני נקרא לדגל אני צריך לספק את הסחורה. יש יום שהכול פוגע בך, הכול אתה לוקח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully