וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה חדש וגדול לג'רו הולידיי במילווקי, קאזינס יחתום ל-10 ימים בקליפרס

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 23:54

הבאקס מרוצים מהרכז והבטיחו את הישארותו לצד יאניס אנטטוקומפו וכריס מידלטון עם חוזה של 160 מיליון דולר ל-4 שנים. הסנטר ינסה לשקם את הקריירה לצד קוואי ופול ג'ורג'

שחקן מילווקי באקס ג'רו הולידיי. Thearon W. Henderson, GettyImages
אהוב מאוד בבאקס. הולידיי/GettyImages, Thearon W. Henderson

בנובמבר שעבר שלחה מילווקי לא פחות משלוש בחירות סיבוב ראשון (בצירוף אריק בלדסו וג'ורג' היל) לניו אורלינס בתמורה לג'רו הולידיי. הצעד הדרמטי עזר להבטיח את הישארותו של יאניס אנטטוקומפו, שחתם על הארכת חוזה בבאקס, והערב (ראשון) הגיע תורו של הולידיי עצמו לקבל חוזה חדש באחת הקבוצות המובילות במזרח.

הרכז בן ה-30 חתם על חוזה מקסימום של לא פחות מ-160 מיליון דולר בארבע השנים הקרובות, לאחר שהציג יכולת מצוינת במשחקים האחרונים. בסך הכל העונה העמיד ממוצעים של 17 נקודות (51 אחוז מהשדה, 39 אחוז ל-3), 4.6 ריבאונדים, 5.4 אסיסטים ו-1.8 חטיפות לערב.

לפי "האתלטיק", "הולידיי למד את צוות השחקנים, צוות האימון ואת הצוות הניהולי במילווקי ורצה להבטיח שיישאר במועדון. עם בסיס שלו, של יאניס ושל כריס מידלטון, כולם חתומים לטווח ארוך, מילווקי הבטיחה לעצמה לפחות שלוש שנים של מאבקים על פסגת המזרח". עם זאת, יש לזכור גם את העלות הכלכלית: הבאקס ישלמו 105 מיליון דולר לשלושת כוכביהם בעונה הבאה, 113 מיליון דולר ב-2022/3 ו-121 מיליון דולר ב-2023/24.

הולידיי, שנבחר במקום ה-17 בדראפט 2009 על ידי פילדלפיה, בילה את ארבע עונותיו הראשונות בסיקסרס. בקיץ 2013 הועבר בטרייד לניו אורלינס, בה שיחק עד פתיחת העונה הנוכחית.

שחקן יוסטון רוקטס דמרכוס קאזינס. Will Newton, GettyImages
ישקם את הקריירה בקליפרס? קאזינס/GettyImages, Will Newton

ב"אתלטיק" מדווחים שדמרקוס קאזינס, האולסטאר לשעבר, יחתום על חוזה ל-10 ימים בלוס אנג'לס קליפרס. הסנטר חתם בדצמבר על חוזה לעונה אחת ביוסטון יחד עם חברו הטוב ג'ון וול שהגיע מוושינגטון, אבל בפברואר הוא שוחרר מהרוקטס אחרי שרשם ממוצעים של 9.6 נקודות ו-7.6 ריבאונדים ב-25 משחקים. קאזינס הפך לאולסטאר בסקרמנטו עם ארבע עונות רצופות של מעל 20 נקודות ו-10 ריבאונדים בממוצע למשחק. הוא שיחק לאחר מכן שתי עונות מוצלחות בניו אורלינס, אך חווה פציעה קשה מאוד ולא שיחק בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully