וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק ינקו: "היו למכבי חיפה 23 מצבים, בסוף עוד יקראו לי לנבחרת"

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 19:37

שוער מכבי פתח תקוה התראיין ל-103 FM אחרי המשחק המצוין שלו בשבת: "היה נדמה שהכדור הולך להיכנס, אבל עברנו את זה". על השאיפות: "זה הזמן בשבילי לשחק באירופה"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט 1

אריק ינקו נתן הצגה יוצאת דופן אתמול (שבת) ב-1:1 של מכבי פתח תקוה נגד מכבי חיפה. בריאיון לרון קופמן ויוני הללי ב ב-103fm, השוער סיפר על מה תחושותיו והיכולת שהציג.

"רציתי להאמין שכך זה יישאר עד הסוף והם לא יצליחו להבקיע", סיפר ינקו. "בדקות הסיום הם ישבו עלינו, היה לחץ וזה הרגיש כאילו שהכדור שלהם כן הולך להיכנס, אבל הצלחנו לעבור את זה ולסיים בתיקו. היו למכבי חיפה 23 מצבים, נראה לי שזה שיא עונתי".

"הסגל שונה לעומת השנה שעברה. בעונה הנוכחית בנו סגל נכון, עם ערבוב של צעירים ומבוגרים בעלי יותר ניסיון. עשינו עונה יוצאת מן הכלל", אמר ינקו על היכולות שמפגינה מכבי פתח תקוה לאורך העונה. "עדיין יש לנו מטרות, להגיע כמה שיותר גבוה ואם זה יהיה אפשרי להביא גם את הכרטיס לאירופה. גם כרטיס לליגה אירופית שנייה זה הרבה בשביל מכבי פתח תקוה".

בהמשך, התייחס ינקו לתקוותו כי יקבל זימון בעתיד למשחקי נבחרת ישראל: "אני מאמין בעצמי וביכולות שלי, ואני חושב שמגיע לי להיות בנבחרת, אבל יש למאמן את השיקולים שלו. אני אמשיך לעבוד קשה ולתת תצוגות, עד שבסוף יקראו לי. אין לי שום צל של ספק שבסוף זה יקרה".

עוד הוסיף ינקו וסיפר על תקוותו לשחק גם בקבוצה אירופית, על אף שבחודש דצמבר הקרוב הוא יחגוג יום הולדת 30. "אני שחקן מקצוען, אני שואף להגיע לרמות הכי גבוהות שאני יכול לדרוש מעצמי, וזה הזמן בשבילי לעשות את זה. הגיל של שוערים כיום בעולם הוא מבוגר יותר, אני רואה באירופה העברות של שוערים, משלמים עליהם כסף גם בגיל 32 וחותמים איתם חוזים ל-3-4 שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully