וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מר שער לדאקה: פאטסון דאקה כבש את השלושער המהיר בתולדות הליגה האוסטרית

חלוץ רד בול זלצבורג מצא את הרשת של שטורם גראץ בדקות 3, 5 ו-11, וממשיך לשבור שיאים. והפעם שון וייסמן לא עומד בדרכו

תקציר: צפו בשערי השבת במחזור הליגה הגרמנית, 3.4/ספורט 1

פאטסון דאקה, כוכב רד בול זלצבורג שבעונה שעברה הפסיד את תואר מלך השערים בבונדסליגה האוסטרית לשון וייסמן, לא מתכוון לתת לפרס האישי לחמוק ממנו הפעם. הערב (ראשון) החלוץ הזמבי מצא את הרשת של שטורם גראץ בדקות 3, 5 ו-11 וקבע שיא עם השלושער המהיר בהיסטוריה של הליגה האוסטרית. סך הכול יש לו 23 שערים ב-19 משחקי ליגה העונה, מתוכם פתח ב-15. בעונה שעברה היו לו 24 (ב-21 משחקים בהרכב) והוא היה הסגן של וייסמן שסיים עם 30.

פאטסון דאקה שחקן רד בול זלצבורג. Chris Bauer, GettyImages
שני צמדים בנבחרת ועכשיו שלושער במדי הקבוצה. פאטסון דאקה/GettyImages, Chris Bauer

דאקה בן ה-22 נחשב לאחד השמות החמים לקראת הקיץ, כאשר הקבוצות הבכירות בפרמיירליג לוטשות עיניים ומעוניינות להחתימו. באנגליה ודאי יתלהבו לשמוע שזה היה השלושער החמישי שלו מאז תחילת העונה הקודמת, וזה נתון אותו השיגו במקביל רק רוברט לבנדובסקי וארלינג הולאנד.

את השלושער הפעם הוא השלים כאמור בדקה ה-11, ואחרי ארבע נגיעות בלבד בכדור. בראשון ניצל טעות בהגנה ובעט מ-15 מטרים מול השוער שיצא לעברו, בשני נגח בזינוק לקרקע ופנימה אחרי הרמה של ברנדן ארונסון ובשלישי הרשית מקו השער אחרי כדור שחזר מהקורה. השוער יורג זיבנהנדל עצר לדאקה פנדל בדקה ה-70, ובחלוף שלוש דקות שער רביעי שלו נפסל. המשחק הסתיים בניצחון 1:3 של זלצבורג.

זה משחק הליגה השביעי ברציפות בו החלוץ מצא את הרשת, כשבשבוע הנבחרות גם הבקיע שני צמדים עבור זמביה - ב-3:3 מול אלג'יריה וב-0:2 בזימבבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully