וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדי לא להתנגש עם משחק הכדורסל: הפועל ירושלים תשחק ביום שישי

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 14:52

אחרי לחץ שהפעילה קבוצת הכדורסל הירושלמית, נקבע משחקה של קבוצת הכדורגל הדוהרת לליגת העל ליום שישי ולא ליום שני בו נערך משחק הכדורסל מול מכבי תל אביב

אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
לא יצטרכו לבחור הפעם. אוהדי הפועל ירושלים/ברני ארדוב

הקבוצה מהבירה שקרובה לעלייה לליגת העל בכדורגל תפתח את הפלייאוף העליון ביום שישי לאחר פניות של קבוצת הכדורסל האדומה ומנהלת הליגה שלא לערוך את המשחק באותו היום בו היא תפגוש את מכבי תל אביב בארנה

הפועל ירושלים בכדורגל קרובה מתמיד לעלייה לליגת העל, כשערב פתיחת הפלייאוף העליון בליגה הלאומית היא מובילה ב-8 נקודות יתרון על הקבוצה במקום השלישי, סקציה נס ציונה כשבקופה נותרו 21 נקודות. האדומים מהבירה יפתחו את משחקי הפלייאוף ביום שישי הקרוב במשחק ביתי נגד הפועל ראשון לציון, לאחר לא מעט פניות מצד אנשי הפועל ירושלים בכדורסל ומנהלת ליגת העל בכדורסל.

לאחר הניצחון על נס ציונה ביום שישי יצרו בהפועל ירושלים כדורסל קשר עם ראשי קבוצת הכדורגל בבקשה שיפנו למנהלת הכדורגל ולא לשבץ את המשחק נגד ראשון לציון ביום שני, כשבאותו היום קבוצת הכדורסל תארח את מכבי תל אביב בשעה 21:15. החשש היה כי אם המשחקים ייערכו באותו היום, גם אם בשעות שבהם אוהדי קבוצת הכדורגל יוכלו לעבור לארנה למשחק הכדורסל, הם יבחרו שלא לעשות זאת.

בהפועל ירושלים אף פנו למנהלת ליגת העל בכדורסל, שיצרה אף היא קשר עם מנהלת הכדורגל, שעל פי גורמים מסוימים תיכננה לקיים את המשחק ביום שני בשעה 19:00, אך לבסוף הסכימה להקדימו ליום שישי.

בהפועל ירושלים כדורסל נמצאים בקשר הדוק עם קבוצת הכדורגל, מאחלים לעליית הליגה שלהם ועובדים עמם בשיתוף פעולה, כשהם מאמינים שעליית הליגה הקרובה לא צפויה ליצור בעיה שלא ניתנת לפיתרון. הצדדים אף צפויים לשקול שיתופי פעולה נוספים בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully