וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'רמי מתיו "זייף" חוזה בוולנסיה כדי לא לחתום בברצלונה: "ידעתי שאחמם את הספסל"

שחקן ההגנה הצרפתי חושף שעבר לקאמפ נואו בעל כורחו: "הכנתי חוזה מפוברק עם שכר משופר וביקשתי מנשיא ולנסיה לחתום. כשהוא סירב, קרעתי את הדף ואמרתי, 'אני עוזב'"

שחקן ברצלונה, ז'רמי מתיו. David Ramos, GettyImages
היה מעדיף להישאר בולנסיה. ז'רמי מתיו בהצגתו בברצלונה/GettyImages, David Ramos

ז'רמי מתיו חושף: כשעברתי לברצלונה, זה קרה בניגוד לרצוני. שחקן ההגנה הג'ינג'י שרשם חמש שנים מוצלחות בוולנסיה לפני שעבר לברצלונה ב-2014, סיפר בראיון ל"ל'אקיפ" על השתלשלות העניינים שהובילה אותו לעזוב את העטלפים.

"כשהגיעה ההצעה מברצלונה, לא רציתי לקחת אותה. ההצעה הגיעה בזמן שהייתי הקפטו ולנסיה, נהניתי מהחיים שם ותהיתי לעצמי, 'האם לחמם את הספסל בברצלונה זה באמת מה שאני רוצה לעשות עכשיו?'".

מתיו הגדיל לעשות כשהכין טיוטת חוזה מפוברקת מטעם ולנסיה, בו הכניס את הסכומים המשודרגים שהציעה לו ברצלונה. הוא ניגש למנהלים הבכירים של ולנסיה וניסה לשכנע אותם להשוות את התנאים לאלו שהוצעו לו בקאמפ נואו.

"הראיתי את החוזה שברצלונה שלחה לי לרופטה, שהיה המנהל הספורטיבי של הקבוצה, ואמרתי לו, 'תנו לי את אותו סכום בדיוק, ואני נשאר'. הוא אמר שלא תהיה שום בעיה, אבל הנשיא סירב בסופו של דבר. כשזה קרה, קרעתי את החוזה המפוברק שהכנתי ואמרתי להם, 'אם ככה, אני עוזב".

ז'רמי מתיו שחקן ולנסיה. AP
"קרעתי את הדף ואמרתי, 'אני עוזב'". מתיו בולנסיה/AP

מתיו הוסיף: "הייתה לי הזכות לשחק לצד שחקנים גדולים כמו ליאו מסי, צ'אבי, אנדרב אינייסטה, אבל נהניתי מאוד לשחק גם לצד חואן מאטה בוולנסיה. ליאו מסי תמיד הרשים אותי בגלל הטכניקה שלו על כר הדשא והפשטות שלו מחוצה לו. הוא באמת איש טוב".

אחרי הקדנציה בברצלונה שבמהלכה זכה בשתי אליפויות, שלושה גביעי ספרד ופעם אחת בליגת האלופות, עבר מתיו לספורטינג ליסבון, בה שיחק שלוש שנים נוספות עד שהודיע על פרישה בקיץ 2020, בגיל 36.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully