וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדגש של מכבי תל אביב לעונה הבאה: שחקנים ש"יכולים לשחק בכמה עמדות"

4.4.2021 / 14:30

הצהובים עובדים מאחורי הקלעים על חיזוק לקיץ ורוצים לבנות סגל מאוזן יותר, עם שחקנים משלימים מגוונים. אחד מהשחקנים שיגיעו במקום בריאנט ודורסי אמור להיות מסוגל לשחק בעמדת הרכז - מה שהוביל למועמדות של קינן אוואנס מהפועל חיפה

שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי. דני מרון
צריך לפתור את הבעיות בהתקפה. דורסי/דני מרון

מכבי תל אביב תחל הערב (ראשון, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) את השבוע האחרון שלה לעונת 2020/21 ביורוליג כשתארח את וילרבאן במשחק דחוי מהמחזור ה-30. הצהובים כבר סיימו מזמן את סיכויי ההעפלה שלהם לפלייאוף, כמו הקבוצה הצרפתית, וירצו לסיים מול הקהל הביתי.

אחרי החזרה מבלגרד ערכה אתמול הקבוצה את האימון המסכם כששלושה שחקנים נעדרים ממנו ולא ישחקו - אותלו האנטר שסובל מכאבים ברגל וישוב בהדרגה החל מהשבוע הבא, יובל זוסמן שבמכבי מקווים שישוב לפעילות לקראת סוף החודש הנוכחי ועומרי כספי שנפצע בהפסד ביום חמישי ואמור לחזור בתחילת חודש מאי.

"הם היו מסוכנים כל העונה", ניתח טיילר דורסי את היריבה הצרפתית. "הם לא בתמונת הפלייאוף, אבל בערב טוב הם יכולים לגבור על כל יריבה, אז אנחנו צריכים להיות מוכנים. נשארו לנו שלושה משחקים ואנחנו צריכים לסיים את העונה הכי טוב שאפשר. וילרבאן אחת הקבוצות הכי אתלטיות ביורוליג, אז אנחנו צריכים להביא את הפיזיות שלנו מנגד. אנחנו צריכים להביא את המשחק שלנו ולא לאפשר לאתלטיות שלהם להוציא אותנו מהסגנון שלנו. אנחנו שומרים טוב לאחרונה, אבל בהתקפה אנחנו נתקעים יותר מדי, ואנחנו צריכים לפתור את זה במשחקים הקרובים".

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב מול קינן אוואנס שחקן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
יחלקו את הדקות בעמדה 1 בעונה הבאה? ווילבקין וקינן אוואנס/לילך וייס רוזנברג

במקביל לשבוע סיום העונה ביורוליג, במכבי תל אביב עובדים מאחורי הקלעים לקראת העונה הבאה, גם ברמת השמות של השחקנים, אך גם ברמת קבלת החלטות רוחבית בנוגע לבניית הסגל. אחת ההחלטות שצפויות להתקבל היא שדרוג השוליים של הקבוצה - קרי שינוי במבנה והוספת שחקנים שיוכלו לשחק בעמדות משמעותיות.

במכבי טענו העונה כי הפציעות של אותלו האנטר השאירו אותם חשופים מאוד, למרות שדווקא בחלק מהמשחקים הללו הייתה התעלות מצד דראגן בנדר ושחקנים אחרים שהובילה לניצחון. בקבוצה ירצו לצרף מלבד סנטר במקומו של האנטר שחקן שיוכל למלא טוב יותר את עמדת הפנים. עמדה נוספת בה הקבוצה תרצה להתחזק היא עמדת הרכז. העונה מילאו את התפקיד במכבי שלושה שחקנים - סקוטי ווילבקין, כריס ג'ונס וג'ון דיברתולומיאו, אותו מספר כמו בעונה שעברה, אך בקבוצה רוצים שאחד מהקומבו גארדים שיגיעו במקומם של אלייז'ה בריאנט וטיילר דורסי שיסיימו את דרכם, יוכל לשחק בעמדה מספר 1.

"בבניית הסגל העונה היו לא מעט אילוצים, וזה גם התחבר למה שעבר עלינו בעונה שעברה", סיפר אחד מאנשי המועדון, "טיילר הגיע לכאן עם אמונה שיוכל לשחק בעמדה מספר 1, דבר שלא הסתדר כל כך. תהיה מטרה לצרף שחקנים שיוכלו למלא מספר רב של עמדות".

המחשבה הזאת של הצהובים הובילה אותם למועמדות של קינן אוואנס, שחקן שעלותו לקראת העונה הבאה לא צפויה להיות גבוהה מדי, ויוכל לעשות את קפיצת המדרגה גם בעמדה מספר 1 אותה הוא ממלא בהפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully