וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוסמן ובלאט על הכוונת? קטש: "נבנה קבוצה צעירה שתיאבק על פלייאוף היורוליג"

מאמן פנאתינייקוס מודה שהצערת הסגל תימשך בקיץ: "גם אם התקציב יהיה נמוך, נצטרך להתמודד עם זה. רוצים לזכות בשני התארים שנותרו ביוון העונה"

מאמן פנאתינייקוס עודד קטש. מתוך הטוויטר של פנאתינייקוס, אתר רשמי
לא בונה על החתמות יקרות. קטש/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של פנאתינייקוס

כמו מכבי תל אביב, גם פנאתינייקוס של עודד קטש מופיעה למשחקי היורוליג האחרונים בידיעה שמדובר במפגשים לפרוטוקול בלבד. היוונים מדורגים במקום ה-15 בטבלה ואיבדו סיכוי לעלות לפלייאוף, אבל המאמן הישראלי כבר נושא עיניו אל עבר המטרות בזירה המקומית.

"לא עלינו לפלייאוף היורוליג וזה מאכזב, אבל המטרה שלנו היא לזכות באליפות יוון ובגביע היווני, ונותרו לנו חודשיים קריטיים כדי לעמוד ביעדים", אמר קטש בראיון לתקשורת היוונית. "אנחנו צריכים להופיע לתקופה הזו בשיא הכושר, למרות שאנחנו סובלים מפציעות רבות, במיוחד בעמדת הרכז".

קטש נשאל האם אי ההעפלה לפלייאוף היורוליג נחשבת לכישלון ואמר: "המילה 'כישלון'" קשורה בעובדה שאנחנו מדברים על פנאתינייקוס, מועדון עם היסטוריה מרשימה. אבל אם להיות כנים, העונה יש לנו את אחד הסגלים הכי צעירים ביורוליג ואחד התקציבים הכי נמוכים. צריך לבחון את הדברים בפרספקטיבה נכונה. ברור שבפנאתינייקוס הציפיות תמיד גבוהות, אבל אחרי משונה כמו זו שעברנו, צריך לחשוב על העונה הבאה".

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. דני מרון
יתאים לפרופיל שפאו מחפשת? זוסמן/דני מרון

קטש מודה ש"גם אם התקציב יישאר נמוך, נצטרך להתבסס על שחקנים צעירים ולהתמודד על ההעפלה לפלייאוף היורוליג. זו תמיד הציפייה בפנאתינייקוס". בשבועות האחרונים הועלו שמות של שלל מועמדים לחזק את פאו בקיץ, וביוון אף העלו את האפשרות שיובל זוסמן ותמיר בלאט, שני שחקנים שחביבים על קטש במיוחד, יחברו אליו באתונה.

לפני כשבועיים בריאיון לרדיו 103, אמר בלאט בנוגע לדיווחים: "אלה כל מיני שמועות, בטח לא דברים שדיברו עליהם. אנחנו כן מנסים לחשוב על זרים לשנה הבאה, אבל קודם כל לתמיר בלאט יש חוזה בקבוצת יורוליג לשנה הבאה. זוסמן עכשיו נפצע וצריכים לראות מה יהיה איתו. אני מאוד אוהב את שניהם והייתי תמיד שמח שישחקו אצלי, אבל זה כרוך בעוד הרבה מאוד דברים אחרים. לפי מה שמסתמן כרגע, התקציב בעונה הבאה לא יהיה גדול בהרבה. נהיה בתחתית היורוליג מבחינה תקציבית ולכן נצטרך לברור את ההחתמות בקפידה. שחקנים מוכחים עולים הרבה יותר כסף מזוסמן ודומיו".

לשאלה האם תמיר בלאט רכז יורוליג לגיטימי, השיב קטש: "כן. כנראה שלא רק אני חושב כך, אלא גם אלבה ברלין. הוא בדרכו למעלה, הוא שחקן שמתפתח כל שנה ומשפר כל הזמן את הפיזיות וההגנה. הקליעה שלו ויכולת המסירה ברמות הכי גבוהות. לי חסר ממש רכז, זה רק מראה שאין הרבה כאלה למצוא. אין לי ספק שהוא יהיה טוב יותר עם השנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully