וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החזרה למגרשים, אמביד חושף את החרדות והבכי: "חשבתי שאני גמור"

כוכב פילדלפיה הודה שחשש שקמפיין ה-MVP שלו יסתיים בעקבות הפציעה: "חשבתי לעצמי, 'למה זה תמיד קורה לי'?". וגם: דונובן מיטשל "בכושר הטוב בקריירה"

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. Drew Hallowel, GettyImages
החיוך חזר. אמביד/GettyImages, Drew Hallowel

קמפיין ה-MVP של ג'ואל אמביד נעצר בחודש שעבר, אחרי שכוכב פילדלפיה נפצע ברבע השלישי מול וושינגטון, ונראה היה שייעדר תקופה ארוכה. הלילה (בין שבת לראשון) אמביד חזר אחרי 10 משחקים בחוץ, קלע 24 נקודות בניצחון 113:122 של הסיקסרס על הטימברוולבס, וחשף בסיום: עברתי תקופה קשה.

"כשנפצעתי ושכבתי על הפרקט בוושינגטון, בכנות - חשבתי שאני גמור", סיפר. "הייתי משוכנע שהעונה שלי הסתיימה. הכאבים היו כל כך חזקים, והייתי בטוח שזו פציעה גרועה יותר ממה שהתברר לאחר מכן".

"פשוט התחלתי לבכות ושאלתי את עצמי, 'למה אני? למה תמיד הדברים האלה קורים רק לי'? תמיד כשהולך לי ולקבוצה טוב, משהו חייב לקרות", הוסיף.

אמביד הראה סימני חלודה כשסיים עם 6 מ-14 בלבד מהשדה והחטיא את כל הזריקות שלו מחוץ לקשת, אבל בטוח שיוכל לחזור בקרוב לכושר שאפיין אותו לפני הפציעה. "הגנתית, זה קל, כי אני צריך להיות עצמי - לחסום ולהגן על הצבע, ולא לאפשר לאף אחד להיכנס לשם. אבל התקפית, עדיין קצת כואב לי. לא הרגשתי שזה עבר חלק".

שחקני יוטה ג'אז דונובן מיטשל, ג'ו אינגלס. Rick Bowmer, AP
בכושר שיא. מיטשל עם אינגלס/AP, Rick Bowmer

דונובן מיטשל ממשיך להציג יכולת שיא. כוכב יוטה עומד על ממוצע של כמעט 30 נקודות וקרוב ל-43 אחוז מהשלוש מאז החזרה מפגרת האולסטאר, והלילה צלף 6 מ-7 מחוץ לקשת בהתפוצצות של יוטה על אורלנדו.

גם הוא מרגיש שהוא עושה התקדמות בתקופה האחרונה. "הקליעה והאחוזים מגיעים מעצמם, אבל קבלת ההחלטות שלי מדהימה אותי", אמר בסיום. "זה מגיע לנקודה שאני אומר לעצמי, 'אוקיי, אני באמת עושה פה צעד קדימה".

מיטשל רוצה להשתפר גם בתור מנהיג, ומשוכנע שזה מה שישדרג את הג'אז לקראת הפלייאוף. "התפקיד שלי הוא לקלוע, אבל יש לי גם תחומי אחריות אחרים - אני צריך להנהיג, להיות האיש שמקבל החלטות חכמות עם הכדור במשך משחק שלם...כן, אני חושב שאני בכושר הטוב בקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully