וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים יבדוק את התערבויות ה-VAR שנדחו. הופסק פרסום המסקנות?

4.4.2021 / 8:04

אביעד שילוח ודרור כהן לא קיבלו את המלצות שופטי המסך לפסול שער לבאר שבע ולהעניק פנדל לקרית שמונה. ולאן נעלם הדוח השבועי?

תקציר ה-1:2 של מכבי תל אביב על הפועל באר שבע/ספורט1

אירוע יוצא דופן בערב המשחקים ששוחק אתמול (שבת) בליגת העל. ארבעה מתוך שבעת משחקי המחזור ה-27 התקיימו אתמול ובשני משחקים התערבו שופטי המסך במטרה לשנות את החלטת השופטים המרכזיים, אלא שבשני המקרים החליטו השופטים המרכזיים להתעלם מהדעה של שופטי המסך ולא קיבלו את הפסיקה שלהם.

המקרה הראשון היה במשחק בין מ.ס. אשדוד לעירוני קרית שמונה. שופט המסך אוהד אסולין זיהה נגיעת יד של בלם אשדוד ננאד צבטקוביץ' ברחבה והמליץ על פנדל לזכות קרית שמונה. דרור כהן הצעיר במשחקו הראשון בליגת העל כשופט מרכזי, ראה את האירוע במסך אבל בחר לא לקבל את דעתו של אסולין ולא שרק לפנדל.

במקרה השני במשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע, זיהה שופט המסך זיו אדלר עבירה של מרסלו מלי על שרן ייני וגרס שהשער של הפועל באר שבע צריך להיפסל. למרות שנראית עבירה ברורה של מלי על קפטן מכבי תל אביב, בחר השופט המרכזי אביעד שילוח לא לבטל את השער של שגיב יחזקאל. מדובר בשתי התערבויות VAR שלא התקבלו על ידי השופטים המרכזיים ובוועדה המקצועית מתכוונים לנתח את האירועים מאחר ששופט מרכזי שנקרא על ידי שופט המסך, צריך על פי רוב לקבל את ההתערבות שלו ולא כך היה אמש.

שופט הכדורגל אביעד שילוח בדוק ב-VAR. אריאל שלום
לרוב, נהוג לקבל את המלצות ה-VAR. אביעד שילוח צופה במהלך של באר שבע אמש/אריאל שלום

אגב, לא ברור אם הוועדה המקצועית תמשיך לפרסם את החלטותיה באשר להתערבויות ה-VAR. זה היה נהוג מתחילת העונה, אבל במחזורים האחרונים לא היה פרסום של החלטות הוועדה ויתכן שזה מכוון. למעשה מחזורים 24 עד 26 לא זכו להתייחסות פומבית של הוועדה.

באיגוד השופטים ממתינים לראות מי ישובץ למשחק העונה מחרתיים בין מכבי חיפה למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully