וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצילי בטירוף לקראת משחק העונה, מכבי חיפה בטוחה בעצמה: "החמצות כאלו לא יחזרו"

4.4.2021 / 7:31

הקשר צפוי לחזור להרכב מול האקסית בשלישי, ונחוש לקחת את המשחק עליו. בקבוצה לא מודאגים מהירידה למקום השני ומצהירים: "ביכולת כזו, אין ספק שננצח את מכבי תל אביב". וגם: המנחוס ההיסטורי נגד מכבי פתח תקוה וה"הצגה" של ג'ובאני רוסו ביציע

תקציר: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט 1

1. היה משהו סמלי בכך שדווקא בערב ההוקרה של מכבי חיפה לשחקני עונת האליפות ב-1984/85, הירוקים איבדו נקודות מול מכבי פתח תקוה. אחרי טקס ההוקרה שנערך לקבוצה ההיא, ניתן היה לשמוע את אחד מאותם שחקני עבר מזכיר שהכבשה השחורה שכמעט מנעה אליפות באותה עונה הייתה אותה מכבי פתח תקוה - שבאותה עונה ניצחה פעמיים את החבורה של שלמה שרף. העונה ההיא הסתיימה עם האליפות במזל גדול, אחרי שהירוקים כמעט איבדו יתרון אדיר והבטיחו את התואר רק במחזור האחרון מול הפועל כפר סבא.

ספק אם מישהו במכבי חיפה הנוכחית חשב על כל השתלשלות העניינים ההיסטורית כשהחליט להלביש את הירוקים במדי הרטרו כמחווה לקבוצה ההיא, אבל בשורה התחתונה, גם הפעם כמו בעבר, המלאבסים הפכו לכבשה השחורה. כעת הירוקים יגיעו למשחק העונה מול מכבי תל אביב ביום שלישי מהמקום השני. "אין ספק שזו אכזבה אדירה. היה צריך לראות את הפרצופים בחדר ההלבשה, כולם היו מאוכזבים בצורה קשה", העיד אחד השחקנים.

שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה. מאור אלקסלסי
"לא ראינו דבר כזה אף פעם". חזיזה אחרי עוד החמצה של מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

עיקרי הדברים

  • תחושות קשות במכבי חיפה אחרי מכבי פתח תקוה: "כולם מאוכזבים בצורה קשה"
  • יחד עם את, הירוקים אופטימיים לקראת משחק העונה: "החמצות כאלו לא יחזרו"
  • עומר אצילי בטירוף לקראת מכבי תל אביב, ורוצה לקחת את המשחק על עצמו

2. בחיפה אמנם התאכזבו מאוד מהתוצאה אבל המאמן ברק בכר החמיא לשחקנים על היכולת שהציגו, ואמר שההחמצות הבלתי פוסקות הובילו לאיבוד הנקודות. "לא ראיתי כמות החמצות כזו אף פעם", קבע אחד השחקנים בקבוצה, "לא משנה מה עשינו, הכדור לא נכנס. אם היינו מנצלים 50 אחוז מהמצבים, היינו מנצחים 1:5".

כדי להבין את עומק התסכול של הירוקים אמש, הספיק להסתכל על ההתנהלות של ג'ובאני רוסו ביציע. הקרואטי התיישב ליד משפחת שחר והגיב בטירוף לכל החמצה, כשהשיא היה בדקה ה-67 כשצ'ארון שרי החמיץ מצב קורץ ורוסו בעט בבקבוק בצורה שלא הייתה מביישת אף אחד משחקני חיפה.

ברק בכר מתכוון לדרבן את חניכיו לאור רצף ההחמצות, וכעת המשימה העיקרית היא המשחק ביום שלישי נגד מכבי תל אביב שהופך להיות משחק על עונה שלמה. "ננצח את מכבי תל אביב. אני משוכנע בכך", אמר גורם בכיר בקבוצה. "מי שנמצא בתוך הקבוצה יודע שאנחנו מוכנים. אם נשחק כמו אתמול, ננצח. כמות החמצות כזו לא יכולה לחזור".

בכר עדיין לא החליט על ההרכב ליום שלישי אך עושה רושם שחוסה רודריגס שהיה אולי המצטיין במגרש אמש יעבור תוך כדי משחק מעמדת הבלם לקשר, וזאת על מנת לאפשר שינוי מערך. עומר אצילי שנכנס כמחליף צפוי לפתוח מול האקסית. גם בוגדן פלאניץ ישוב להרכב על חשבונו של רמי גרשון שזכה דווקא למחמאות. "אנחנו עם ראש מורם", קבע אחד השחקנים הבכירים "נכון ששמטנו נקודות קריטיות, אבל באמת שיחקנו טוב ואנחנו צריכים לקחת את זה ולתעל את זה כבר למשחק בשלישי".

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי מול שחקן מכבי פתח תקוה ירדן כהן. מאור אלקסלסי
מוטיבציית שיא. אצילי/מאור אלקסלסי

3. כאשר עומר אצילי נכנס אמש למגרש, הוא הסתובב אל הקהל והחל לנופף בידיים, מה שנתן את האות לכמה דקות של עידוד בווליום גבוה במיוחד. בסביבתו של אצילי מעידים שהוא "בטירוף" לזכות באליפות, ומבין היטב שהדרך לשם חייבת לעבור במשחק ביום שלישי נגד האקסית. אצילי נחוש מאוד לקחת את המשחק עליו ובחיפה ישוחחו איתו ביומיים הללו על מנת שלא יגיע למשחק עם אובר מוטיבציה ויעשה את הדברים בצורה פשוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully