וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט היל יירש את ג'רי קולאנג'לו כמנהל של נבחרות ארצות הברית

עודכן לאחרונה: 3.4.2021 / 19:39

שחקן העבר האגדי ייכנס לתפקיד לאחר אולימפיאדת טוקיו וינסה לשמר את ההצלחה של האמריקאים: "זו הזדמנות ענקית וגם אתגר ענק"

שחקן העבר גרנט היל. Moses Robinson, GettyImages
אחת הדמויות האהובות בכדורסל האמריקאי. היל/GettyImages, Moses Robinson

איגוד הכדורסל האמריקאי הודיע הערב (שבת) כי גרנט היל יירש את ג'רי קולאנג'לו לאחר אולימפיאדת טוקיו, ויהפוך למנהל הנבחרות השונות. שחקן העבר האגדי זכה במדלייץ זהב באולימפיאדת 1996 עם נבחרת ארצות הברית, ונכנס להיכל התהילה של הכדורסל ב-2018.

"זו הזדמנות ענקית וגם אתגר ענק", אמר היל. "היה לי את המזל להשתתף במשחקים בינלאומיים והייתי מעריץ של נבחרת ארצות הברית מאז 1984, אז התחלתי להתאהב בכדורסל. אני כבר לא יכול לחכות להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד. אני מתכוון לבלות המון זמן עם ג'רי כדי ללמוד ממנו, הוא עשה בלתי רגילה".

קולאנג'לו יסיים את התפקיד אליו נכנס ב-2005, לאחר הכישלון הגדול של האמריקאים ב-2004. תחת הנהגתו, חזרה ארצות הברית לקטוף מדליית זהב אחר מדליית זהב בנבחרות השונות, כולל זהב באולימפיאדות של 2008, 2012 ו-2016.

היל, 48, נחשב לאחד משחקני המכללות הגדולים בכל הזמנים, לאחר ארבע שנים נפלאות במדי דיוק. לאחר שנבחר שלישי בדראפט 1994 העביר את שנותיו הראשונות בקריירה המקצועית בדטרויט, וב-2000 הצטרף לאורלנדו. בסופו של דבר לא הצליח לעמוד בציפיות העצומות שהוצבו בפניו, בין היתר בשל שורה של פציעות שמנעו ממנו להישאר בשיאו לתקופה ארוכה. לאחר שהמשיך לפיניקס וסיים את הקריירה בלוס אנג'לס קליפרס ב-2012/13, הגיע לממוצעים של 16.7 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים למשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • גרנט היל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully