וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: דסה נדבק לזהבי, שער לגיא מלמד, 90 דקות לחוגי בהפסד של סנט פולטן

ויטסה ניצחה את טוונטה 1:2 והיא עם 55 נקודות, בדיוק כמו פ.ס.וו איינדהובן. 90 דקות לאבו חנא בניצחון של זוריה לוגנסק

תקציר: נבחרת ישראל מביסה 1:4 את מולדובה אחרי שנקלעה לפיגור/ספורט 1

* אלי דסה שיחק 90 דקות ב-1:2 של ויטסה על טוונטה ה-28 בליגה ההולנדית. קבוצתו של המגן הימני עם 55 נקודות, בדיוק כמו פ.ס.וו איינדהובן של ערן זהבי שבמקום השלישי, אם כי לזו משחק פחות.

* גיא מלמד פתח בהרכב סט. ג'ונסטון (65 דקות) והעלה את קבוצתו לסיבוב הרביעי בגביע הסקוטי אחרי שקבע 0:1 בחוץ על דנדי בדקה ה-20. צ'רלי אדם הוותיק החמיץ פנדל אצל המארחת מליגת המשנה.

* דור חוגי פתח וסיים 90 דקות במדי סנט פולטן, כשקבוצתו הפסידה 1:0 לאדמירה ואקר בפתיחת הפלייאוף התחתון באוסטריה. חוגי ממשיך את הבצורת ולא כבש כבר ארבעה חודשים. ג'וזף גנדה לא שותף במדי אדמירה.

* ג'ואל אבו חנא שיחק 90 דקות בניצחון החוץ של זוריה לוגנסק 0:2 על רוך לבוב. קבוצתו של בלם נבחרת ישראל עדיין מדורגת במקום השלישי בליגה האוקראינית.

* אמיר עגייב נכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה ואשם 45 דקות במדי אטרומיטוס ב-1:1 הביתי נגד אפולון סמירניס. קבוצתו של עגייב מדורגת במקום ה-10 בפלייאוף התחתון ביוון.

דור חוגי, שחקן סנט פולטן. Johannes Schedl, GettyImages
חוגי היום נגד אדמירה ואקר/GettyImages, Johannes Schedl

* ביברס נאתכו שחזר משבוע עמוס מאוד במדי נבחרת ישראל, נח ולא שיחק ב-0:3 של פרטיזן בלגרד על מטלאץ. קפטן הנבחרת ישב על הספסל.

* ניר ברדע לא שותף ב-2:2 של הונבד נגד אויפשט במחזור ה-27 בהונגריה. הונבד מקדימה את הקו האדום ב-4 נקודות.

* ניר לקס שיחק 27 דקות ב-0:1 של פטרולול על רשיצה בחוץ, במחזור ה-20 בליגת המשנה ברומניה. לקס נכנס כמחליף ופטרולול עלתה לפסגה בזכות הניצחון.

* סוף פודגוראנו שיחק 90 דקות בהפסד של קבוצת הנוער של רומא 1:0 לגנואה בחוץ. למרות ההפסד, הג'אלורוסי הצעירים עדיין במקום הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully