וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתקן את הפנצ'ר: "אם נחשוב על מכבי חיפה, לא ננצח את הפועל באר שבע"

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 9:30

התקלה בדרבי, הירידה ביכולת, הסגל החסר ובעיית המחץ בהתקפה. הצהובים יפתחו הערב (20:30, ספורט 5) את הפלייאוף מול הקבוצה שעשתה לה הכי הרבה בעיות בעשור האחרון. הוותיקים והמנוסים יביאו ערך מוסף?

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב עם הפועל תל אביב/ספורט1

למרות שעברו שבועיים מאז הדרבי התל אביבי, במכבי תל אביב עדיין לא שמו את האצבע על הסיבה המרכזית בגללה חוו ירידה כל כך גדולה ביכולת במשחק האחרון שהובילה לתיקו מול הפועל תל אביב, להפסד שתי נקודות יקרות במאבק על האליפות ובעיקר לאיבוד המקום הראשון ערב הכניסה לפלייאוף העליון וכתוצאה מכך איבוד אירוח משחק העונה הראשון כבר ביום שלישי מול מכבי חיפה.

רגע לפני המשחק מול הפועל באר שבע הערב (שבת, 20:30, ספורט 5), בקבוצה ניסו בשבועיים האלה לנתח מה הוביל להופעה החלשה מול הפועל תל אביב ודיברו על עייפות מצטברת, על ירידה אצל שחקנים רבים וגם על התרגשות מסויימת שאחזה, אפילו בשחקנים המנוסים, ממשחק ראשון מול קהל של 5000 אוהדים בבלומפילד אחרי למעלה משנה.

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. אריאל שלום
אף פעם לא נותן להרגיש כמישהו חסר. ואן לוון/אריאל שלום

כך או אחרת, כבר הערב חוזרת מכבי תל אביב לבלומפילד כדי לתקן את הפנצ'ר ומצבה לא אידיאלי לאור שלל הפצועים והחסרים עליהם נכתב ודובר לא מעט. פטריק ואן לוון שוחח עם השחקנים אתמול ושלשום ולא הזכיר במילה את מי שחסר. מבחינת ההולנדי, יש למכבי תל אביב סגל מספיק חזק כדי להמשיך הלאה גם אם איל גולסה הצטרף לדן גלזר וליונתן כהן באגף הפצועים וגם אם אלכסנדר פשיץ' מורחק להערב. "פטריק אף פעם לא ייתן לך להרגיש שמישהו חסר. מבחינתו כל שחקן בסגל זה שחקן שצריך לנצח בשביל מכבי תל אביב את המשחק", אמר הבוקר שחקן בקבוצה. "רק דבר אחד צריך לזכור. לא לחשוב על מכבי חיפה. אם נחשוב על מכבי חיפה, לא ננצח את באר שבע. יש לנו יריבה שתבוא משוחררת אחרי שנכנסה לפלייאוף העליון והיא בטח תרצה לנצח בשביל הכבוד והיוקרה שלה. יהיה לנו מספיק זמן לחשוב על יום שלישי. קודם צריך לעשות את העבודה מול באר שבע".

לאור כל החסרים, במכבי תל אביב מצפים שהוותיקים איתי שכטר, אבי ריקן וטל בן חיים יהיו עוד יותר דומיננטיים בעיקר ברגעי ההכרעה של הפלייאוף העליון. "לניסיון אין תחליף", אמרו היום בסביבת מכבי תל אביב. "זה גם לא משנה אם הם פותחים או משחקים פחות. אלה הרגעים שהשחקנים הוותיקים יכולים להביא מהערך המוסף וממה שצברו כל השנים אפילו במילה טובה בחדר ההלבשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully