וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי יובנטוס נגד השחקנים: "אכפת לכם רק מכסף, תראו שיש לכם ביצים"

עודכן לאחרונה: 3.4.2021 / 11:16

האוהדים תלו שלט בגנות השחקנים מחוץ לאצטדיון הביתי, רגע לפני הדרבי מול טורינו (19:00, ONE2): "אכפת לכם רק מרשתות חברתיות, ספונסרים, תתרכזו בדרבי"

תקציר: בלגיה - בלארוס 0:8/ספורט 1

אוהדי יובנטוס לא מרוצים, בלשון המעטה. אחרי ההפסד המפתיע 1:0 לבנבטו במחזור הקודם ורגע לפני הדרבי מול טורינו הערב (שבת, 19:00, ONE2), אוהדי הביאנקונרי הגיעו לאצטדיון הביתי של הקבוצה, ותלו שלט נגד השחקנים: "אכפת לכם רק מרשתות חברתיות, ספונסרים וכסף. תתרכזו בדרבי ותראו שיש לכם ביצים".

יובנטוס תיאלץ להסתדר ללא ווסטון מקני, פאולו דיבאלה וארתור, שבילו במסיבה בביתו של האמריקאי בניגוד להנחיות הקורונה במדינה. כזכור, מקני ארגן מסיבה בביתו זאת בניגוד להנחיות האוסרות על קיום מסיבות פרטיות באיטליה בשל התפשטות הנגיף. שוטרים הגיעו למקום קצת לפני חצות לאחר ששכנים של האמריקאי דיווחו על מסיבה הנערכת ברחוב, אלא שאף אחד לא פתח להם את הדלת.

השוטרים נותרו במקום ודפקו על הדלת במשך כשעה, עד שאחד מבני הבית פתח עבורם את הדלת. בדירה הם מצאו את שלושת הכדורגלנים מבלים ביחד עם חבריהם, כשכל אחד מהאורחים ששהה במסיבה נקנס ב-400 יורו על ידי המשטרה. בנוסף טוענים באיטליה שגם ביובנטוס מתכוונים לקנוס את השלושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully