וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-MLB הזיזה את האולסטאר מאטלנטה, לברון ג'יימס תמך: "גאה להיות חלק מהמשפחה"

עודכן לאחרונה: 2.4.2021 / 23:42

ליגת הבייסבול האמריקאית בחרה בצעד הזה כתגובה לחוקי ההצבעה החדשים בג'ורג'יה שעוררו סערה בארה"ב, כוכב ה-NBA ואחד מבעלי הרד סוקס גיבה

שחקני וושינגטון וויזארדס חוגגים עם ראסל ווסטברוק בחדר ההלבשה/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

ליגת הבייסבול האמריקאית MLB הודיעה הערב (שישי) כי החליטה להזיז את משחק האולסטאר מאטלנטה, בעקבות חוקי ההצבעה החדשים במדינת ג'ורג'יה שעוררו סערה גדולה בארה"ב. לאחר ההודעה של ה-MLB, גם כוכב ה-NBA לברון ג'יימס, שהפך לאחרונה לאחד הבעלים של קבוצת בוסטון רד סוקס, הביע תמיכה וצייץ: "גאה לקרוא לעצמי חלק ממשפחת ה-MLB היום".

הקומישינר רוברט מנפרד ג'וניור כתב: "במהלך השבוע האחרון ניהלנו שיחות עם מועדונים, שחקני עבר והווה, ארגון השחקנים ואחרים, ושמענו את דעותיהם בנושא. בעקבות זאת, החלאטתי שהדרך הטובה ביותר להציג את הערכים שלנו כנף ספורט יהיו בהזזת משחק האולסטאר והדראפט של ה-MLB. הליגה שלנו תומכת בזכויות הבחירה של כל האמריקאים ומתנגדת למגבלות בקלפיות... ב-2020 עודדנו אוהדי בייסבול להצביע ונמשיך לעשות את זה. נמשיך גם לתמוך בקהילות הספורט באטלנטה, אבל עכשיו נשלים את בחירת העיר החדשה לאירוח ונודיע על כך בהקדם".

קבוצת אטלנטה ברייבס הביעה "אכזבה עמוקה" מההחלטה והגיבה: "זו לא הייתה ההחלטה שלנו וגם לא ההמלצה שלנו, ואנחנו מאוד מאוכזבים שהאוהדים לא יוכלו לצפות באירוע הזה בעיר שלנו. העיר הזו ידועה ביכולת שלה להתאחד אפילו יותר בזמני כאלה וחבל לנו שלא קיבלנו את ההזדמנות לקדם נושאים שחשובים לקהילה שלנו. לצערנו, העסקים, העובדים והאוהדים בג'ורג'יה הם הקורבנות של הצעד הזה".

הסערה החלה בשבוע שעבר, כאשר הממשל הרפובליקני בג'ורג'יה קבע הגבלות חדשות על זכויות ההצבעה בבחירות - החל מביטול קלפיות ועד איסור של חלוקת מים ומזון בתורי ההמתנה. לטענת המתנגדים, ההגבלות הללו נועדו להקשות על מצביעים הנוטים לבחור במועמדים הדמוקרטים, אחרי שג'ו ביידן הפך למועמד הדמוקרט הראשון שמנצח במדינה בבחירות לנשיאות אחרי 20 שנה, ובעיקר מכוונים כדי לפגוע במצביעים אפרו-אמריקאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully