וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיליאנו מרטינס: "זכייה של מסי במונדיאל תשמח אותי יותר מאשר זכייה שלי"

שוער אסטון וילה, שממתין לבכורה במדי נבחרת ארגנטינה, הילל את הקפטן: "מה יותר טוב מאשר לקבל את מסי בצד שלך? אעשה הכול כדי לעזור לו. כולנו רוצים לראות אותו זוכה בדבר היחיד שחסר לו"

תקציר: ארגנטינה - פרגוואי 1:1/ספורט 1

אמיליאנו מרטינס, שוערה של אסטון וילה ולפני כן בארסנל, בקושי מוכר לציבור הארגנטינאי. הוא עזב את אינדפנדיינטה עוד בטרם חגג 18, וכעת הוא חבר בסגל נבחרת ארגנטינה ואף נחשב למועמד להיות השוער הראשון בקופה אמריקה בקיץ, עוד לפני שרשם את הופעת הבכורה. בריאיון לסוכנות EFE הוא סיפר על הגשמת החלום.

"דמיינתי את המשחק הראשון בנבחרת מאז שהייתי בן 6", אמר השוער בן ה-28. "תמיד חלמתי להגן על שערה של נבחרת ארגנטינה, וגם הבטחתי לאבא שלי שזה יקרה כשהייתי צעיר. זה משהו שידעתי שאני הולך להגשים. אני לא יודע אם זה יקרה השנה, בשנה הבאה או בעוד חמש שנים, אבל אני חושב שאני בדרך הנכונה. אני משחק באחת הליגות הטובות בעולם ובקבוצה בכירה כמו אסטון וילה, אבל זה לא מספיק רק לשחק בפרמיירליג. אני צריך להראות מדי שבוע שאני ראוי להיות חלק מהנבחרת".

אמיליאנו מרטינס שוער אסטון וילה. Nick Potts, GettyImages
מגשים חלום ילדות. אמיליאנו מרטינס/GettyImages, Nick Potts

מרטינס התייחס כמובן גם לקפטן הנבחרת ליאונל מסי, שהקופה אמריקה והמונדיאל ב-2022 מהווים הזדמנות אחרונה עבורו לזכות בתואר עם ארגנטינה. "זה הדבר היחיד שחסר לו בקריירה", הזכיר השוער. "הוא זכה ביותר תארים מכל אחד אחר וכולם רוצים את זה עבורו, רק כי זה ליאונל. מבחינתי זה יהיה עונג וכבוד גדול לזכות יחד איתו בתואר. זה יהיה מדהים עבור אלה שמשחקים לצדו.

מרטינס המשיך להלל את כוכב ברצלונה: "מה יותר טוב מאשר לקבל את מסי בקבוצה שלך? כשוער אעשה הכול כדי למנוע מהכדור להיכנס, כי אני יודע שבצד השני הוא יבקיע לפחות אחד. כל מה שאעשה יהיה כדי לעזור לו. אני אשמח יותר שהוא יזכה בקופה אמריקה או בגביע העולמי מאשר שאזכה בעצמי. אני אומר את זה כארגנטינאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully