וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בני סכנין: קוון פרייטר, לאמק בנדה ואבובקר דומביה בתמונת ההרכב

השלושה אמורים לפתוח מול סכנין במשחק הראשון בפלייאוף התחתון (ראשון, 19:00, 5+ לייב), שדה צפוי לעלות בקישור, אלמוג כהן וצדק ישחקו במרכז ההגנה, כיאל אמור לפתוח מנגד

מחזור 27הסתיים04/04/2021
מכבי נתניה
    0
      בני סכנין
      תקציר: בני סכנין - מכבי נתניה 1:0/ספורט 1

      מכבי נתניה

      אחרי שהצליחו להוריד מעצמם את אכזבת ההישארות מחוץ לפלייאוף העליון, במכבי נתניה יפתחו מחר (ראשון, 19:00, 5+ לייב) מול בני סכנין את דרכם בפלייאוף התחתון עם כמה מטרות. ראשית רוצים בקבוצה לסיים את העונה במקום הראשון של הפלייאוף התחתון, המקום בו נמצאת כעת מכבי נתניה. המטרה השנייה אותה הציבו במכבי נתניה היא לסיים עם יותר נקודות מאשר יש לקבוצה הממוקמת אחרונה בפלייאוף העליון. למכבי נתניה יש 34 נקודות כעת במקום השביעי. למכבי פתח תקוה ולהפועל באר שבע במקום החמישי והשישי יש 37 נקודות. לא מדובר במטרה כה משמעותית, אבל עדיין בנתניה רוצים להצליח בפלייאוף התחתון ולסיים עם כמה שיותר נקודות. המטרה הבאה שהיא יותר משמעותית ושאותה סימנו במועדון לפלייאוף התחתון היא לצבור כמה שיותר נקודות כי כל נקודה שווה כסף. כפי שכבר פורסם כאן במהלך השבוע החולף כל ניצחון בפלייאוף התחתון שווה 67 אלף שקל מהמנהלת וכל תיקו מחצית מכך. לא מדובר בסכומי עתק והם גם חצי מהמענקים שישולמו בפלייאוף העליון, אבל עדיין מדובר בסכום כסף שבמצטבר יכול להיות שווה לא מעט אם מכבי נתניה תייצר כמה שיותר ניצחונות.

      המטרה האחרונה והיא מבחינת המועדון המשמעותית מכולן היא לייצר מומנטום חיובי לקראת העונה הבאה. במכבי נתניה מביטים על מה שקרה בעונה שעברה במ.ס. אשדוד ומשוכנעים שהפלייאוף התחתון המצוין שעשה רן בן שמעון עם שחקניו בעונה שעברה, הוביל לעונה הנהדרת שעושה הקבוצה של ג'קי בן זקן העונה. כזכור ניצחה אשדוד בעונה שעברה בפלייאוף התחתון בחמישה משבעת משחקיה, ניצלה מירידה והניחה את היסודות לעונה הקסומה שהיא חווה כעת. במכבי נתניה בטוחים כי אם הם יידעו לעשות פלייאוף חזק, הם ישאבו הרבה אנרגיות לעונה הבאה.

      שיבוץ משחקי הפלייאוף הוליד נתון יוצא דופן כאשר מכבי נתניה תפתח עם שלושה משחקי בית. מחר מול בני סכנין ובשני המחזורים הבאים מול בית"ר ירושלים והפועל תל אביב. כאמור כל שלושת המשחקים יהיו בבית ואז תצא הקבוצה לשלושה מחזורי חוץ ותסיים במחזור ה-33 במשחק בית מול הפועל חיפה. מאחר שהמשחק מול הפועל חדרה ייחשב למשחק חוץ אבל גם ישוחק באצטדיון בנתניה, הקבוצה של ריימונד אטפלד תשחק למעשה חמישה משחקים מתוך השבעה באצטדיון בנתניה וגם זה נתון שאמור לסייע לה לייצר פלייאוף טוב.

      לקראת המשחק צפוי אטפלד, שאמור להאריך את חוזהו לעונה נוספת על פי האופציה שיש למכבי נתניה, לעלות עם אלמוג כהן ושיר צדק כבלמים. יובל שדה אמור לפתוח כקשר ובהתקפה ההערכה היא שיפתחו שלושה זרים: קוון פרייטר, לאמק בנדה ואבובקר דומביה. דני עמוס ימשיך להיעדר מהשער בגלל פציעה.

      אלמוג כהן שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
      ימשיך במרכז ההגנה. כהן/ברני ארדוב

      בני סכנין

      בבני סכנין ינסו להמשיך את התקופה הטובה מלפני הפגרה. בקבוצה מקווים שההופעות המוצלחות של נייג'ל האסלביינק בנבחרת סורינאם יתנו לו ביטחון ויחזירו אותו לכושר במאני טיים של העונה. שרון מימר לא צפוי לעשות שינויים משמעותיים בהרכב כאשר בירם כיאל שהיה עם הנבחרת ימשיך בהרכב, כמו גם אוסאמה חלאיילה.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

      בשיתוף פיטרו
      שחקן נבחרת סורינאם נייג'ל האסלביינק. GettyImages
      המומנטום מהנבחרת יימשך? האסלביינק/GettyImages

      טריוויה

      * מכבי נתניה ברצף של שלושה ניצחונות על בני סכנין, כולל ה-0:7 המוחץ בבית במחזור השני.

      * סך הכול, בני סכנין לא ניצחה את מכבי נתניה בששת מפגשי הליגה האחרונים, מאז ה-0:2 בחוץ בינואר 2016 (צמד של פיראס מוגרבי).

      * כל תשעת משחקי הבית האחרונים של מכבי נתניה הגיעו להכרעה. שש פעמים היא הפסידה ושלוש פעמים ניצחה.

      * סכנין מגיעה אחרי שני ניצחונות חוץ. רצף של שלושה כאלה לא היה לה בליגת העל מאז נובמבר-דצמבר 2013, אז גברה בחוץ על מכבי פתח תקוה, הפועל רעננה והפועל עכו.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלי חכמון
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 870

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully