וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבירם ברוכיאן הודיע על פרישה בגיל 36: "נולדתי ואמות בית"רי"

הקשר שזכה עם בית"ר בשתי אליפויות ושני גביעים תולה את הנעליים: "המועדון הזה לעולם יהיה חלק מהדם שלי, תודה על חלום שהתגשם"

אימון הבכורה של יוסי מזרחי כמאמן בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

אבירם ברוכיאן הודיע היום (שישי) על פרישה מכדורגל. הקשר בן ה-36 שהפך לאחד הסמלים של בית"ר ירושלים במילניום הנוכחי, פרסם פוסט פרישה באינסטגרם.

""נולדתי ואמות בית"רי", כתב. "זהו זה. הגיע הזמן לתלות את הנעליים ולהגיד תודה. תודה למשחק שאני כל כך אוהב, תודה על חלום שהתגשם ועל רגעים משמחים שילוו אותי לכל החיים. תודה לכם קהל נפלא שתמכתם בי לאורך כל הדרך. למאמנים, לשחקנים שהיו לצידי, ולמשפחתי האהובה שהלכה איתי לאורך הקריירה. כשאמרתי שאמות בית"רי - באמת התכוונתי לכך. המועדון הזה לעולם יהיה חלק מהדם שלי".

אבירם ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מהשחקנים הבולטים של בית"ר במילניום הנוכחי. ברוכיאן/ברני ארדוב

ברוכיאן שגדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים לעה לבוגרים בשנת 2002 ושיחק במועדון 10 שנים. ב-180 הופעות, הוא הספיק לזכות עם הקבוצה בשתי אליפוית ובשני גביעים. כמו כן, זכה בגביע הטוטו עם בית"ר.

בתווך שיחק תקופה קצרה בפולוניה ורשה ובהפועל באר שבע, ובשנת 2014 עזב סופית את בית"ר כשהצטרף להפועל קטמון. הוא הספיק לשחק בהפועל ראשון לציון ובהפועל אדומים אשדוד לפני שעבר ב-2019 לבית"ר נורדיה, בה סיים את הקריירה. ברוכיאן אף רשם 10 הופעות במדי נבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully