וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחמיץ את ברצלונה? בויאדוליד עוקבים אחר הפציעה של שון וייסמן, ואופטימיים

החלוץ חזר לספרד עם חבלה שספג במשחק הנבחרת מול מולדובה ובמועדון מחכים שיערוך אימון מלא. בברצלונה חוששים: מסי חייב להימנע מצהוב

תקציר: נבחרת ישראל מביסה 1:4 את מולדובה אחרי שנקלעה לפיגור/ספורט 1

האם שון וייסמן יחמיץ את המשחק נגד ברצלונה? חלוץ ריאל ויאדוליד חזר לספרד כשהוא סוחב פציעה שספג ממשחקה של נבחרת ישראל מול מולדובה.

וייסמן שנכנס כמחליף בדקה ה-79 במשחק בקישינב, נפגע במהלך תיקול של שחקן מולדבי וסיים את המשחק כשהוא מדדה ומתקשה ללכת. וייסמן לא הוחלף מכיוון שוילי רוטנשטיינר סיים את מכסת החילופים שלו, ובסיום טענו בנבחרת שמדובר בחבלה קלה בלבד בקרסול.

יחד עם זאת, בויאדוליד עוקבים אחר מצבו ומקווים שיוכל לקחת חלק במשחק ביום שני, שאמור היה להיות משחקו הראשון בקאמפ נואו. לפי הדיווחים בספרד, ויאדוליד אופטימית באשר לכשירותו של וייסמן ומקווים שיוכל לעמוד לרשות המאמן, גם אם לא יוכל לשחק במשך 90 דקות. הקבוצה מהתחתית מגיעה למשחק עם סגל קצר ממילא, לאחר שחמישה שחקנים נמצאו חיוביים לקורונה.

שחקן ריאל ויאדוליד שון וייסמן. רויטרס
הביקור הראשון בקאמפ נואו יידחה לפעם אחרת? וייסמן/רויטרס

ב"ספורט" הקטלאני דווח שוייסמן ינסה לערוך לפחות אימון מלא אחד לפני המשחק, בתקווה שיפתח בכל זאת, על אף הפציעה הקלה.

עוד לקראת המשחק: בברצלונה חוששים שליאו מסי יספוג כרטיס צהוב חמישי שימנע ממנו לשחק בקלאסיקו. מי שישפוט במשחק הוא סנטיאגו חיימה לאטרה, שהניף לעבר מסי כבר שני כרטיסים צהובים בעבר. באחת הפעמים סינן הפרעוש לעברו: "אתה תמיד מתגרה בי", מה שגורם בבארסה לחשש גדול שזה יקרה פעם נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully