וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפלופ של פאלרמו נולד מחדש": באיטליה מציינים את המהפך של ערן זהבי

בעיתונות האיטלקית היללו את החלוץ אחרי שערו ה-25 בנבחרת: "האכזבה בסרייה A היא זיכרון רחוק". גם בהולנד מעודדים: "חוזר לפ.ס.וו בתחושה טובה"

תקציר: נבחרת ישראל מביסה 1:4 את מולדובה אחרי שנקלעה לפיגור/ספורט 1

שבירת המיני-בצורת של ערן זהבי בנבחרת ישראל שוב מעניקה לו תשומת לב בינלאומית. באתר "גול איטליה" פרסמו אמש (חמישי) כתבה מחמיאה אודות החלוץ הוותיק, ונזכרו שוב בקדנציה המאכזבת שלו בפאלרמו, שאחריה עבר מהפך והפך מקשר לחלוץ שכובש בצרורות.

"הפלופ של פאלרמו נולד מחדש", קראה הכותרת של הכתבה. "בסרייה A זהבי לא הותיר חותם, ולא נצרב בתודעה. ב-26 הופעות במשך שנה וחצי הוא כבש רק שני שערים עד שעזב למכבי תל אביב בינואר 2013. אבל שנים אחר כך, הוא השלים מהפך. הקריירה שלו מאופיינת בהרבה מאוד כיבושים, בכל ליגה ובכל קבוצה".

עוד ציינו ש"גם בפ.ס.וו איינדהובן זהבי מוכיח את האיכויות שלו. הוא כבש 15 שערים בכל המסגרות, מאזן לא רע בכלל בשביל שחקן שלא שיחק באירופה במשך חמש שנים. הקדנציה המאכזבת בפאלרמו הפכה לזיכרון רחוק מאוד עבורו. היום זהבי הוא הסקורר הטוב בישראל, ונראה שהוא מתכנן להציב רף גבוה יותר. את המטרה הבאה שלו - להגיע ל-300 שערים בקריירה - נראה שהוא ישיג בקרוב מאוד".

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. רויטרס
לא נותר זכר מהקשר הבוסרי ששיחק באיטליה. זהבי חוגג מול מולדובה/רויטרס

זהבי כבש בניצחון 1:4 על מולדובה את שערו ה-25 במדים הלאומיים, ובכך עקף את יוסי בניון ושייע פייגנבוים והגיע למקום השני בטבלת כובשי הנבחרת בכל הזמנים. כדי לשבור את השיא הוא יצטרך לעקוף את מוטל'ה שפיגלר, שכבש 33 שערים בנבחרת.

"זה כבוד גדול עבורי", אמר זהבי על העלייה למקום השני אחרי הניצחון שלשום. "מאז שווילי והצוות שלו הגיעו אני פורח בנבחרת ומרגיש מצוין, אני צריך להגיד תודה גדולה לחברים שלי. לא שמתי את זה כמטרה בהתחלה, באתי לכאן מאהבה גדולה, זה מה שאמשיך לעשות. ברור שאם אתקרב ארצה לעשות את זה, אבל כבר עכשיו אני במקום מכובד מאוד. לא אסתפק במקום השני אם אוכל להשיג את המקום הראשון".

אגב, גם בהולנד התעודדו מהכושר שזהבי חוזר אליו למאבקי הצמרת של פ.ס.וו איינדהובן. הכתב ריק אלפרינק המסקר את הקבוצה ציין ש"זהבי חוזר מהנבחרת במצב רוח טוב, כמו לא מעט מחבריו לקבוצה. אלו חדשות מעודדות לפ.ס.וו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully