וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: קרית אונו הבטיחה את השתתפותה בפלייאוף

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 23:58

הקבוצה של גלעד מאור תהיה לראשונה בשמונה הגדולות לאחר שגברה 29:33 בחוץ על מכבי קרית מוצקין. מכבי תל אביב ניצחה ברחובות

מכבי תל אביב בכדוריד מול מכבי רחובות. האתר הרשמי של איגוד הכדוריד, אתר רשמי
מכבי תל אביב פתחה פער של שלוש נקודות מבאר שבע/אתר רשמי, האתר הרשמי של איגוד הכדוריד

המחזור ה-5 בבית התחתון בליגת ווינר בכדוריד נערך הערב (חמישי). הפועל קרית אונו הבטיחה את עלייתה לרבע גמר הפליאוף, ותהיה בשלב 8 הגדולות לראשונה בהיסטוריה שלה. מנגד, מ.כ באר שבע קרובה לירידה לליגה הלאומית - אליה כבר נשרה בתחילת השבוע עירוני רחובות - כשנותרו שני מחזורים לסיום.

הקבוצה של גלעד מאור השיגה ניצחון מרשים באולם גושן מול מכבי קרית מוצקין 29:33 (עמית גל הצטיין עם 8 שערים, טאריק קסומוביץ הוסיף 7, אמיר דן 5 ורון ויינינגר 4. אונו עם 16 נק' במקום ה-7 (הראשון בבית התחתון), והיא מקדימה את קרית מוצקין ואת נס ציונה (14 כ"א, לשתיהן משחק עודף ביחס לאונו). נס ציונה נוצחה בדימונה 33:31, והמאבק על הכרטיס השני לפליאוף יהיה בין מוצקין לנס ציונה.

טבלת הפלייאוף התחתון בליגת הכדוריד. ., אתר רשמי
טבלת הפלייאוף התחתון/אתר רשמי, .

במאבק ההישרדות - מכבי תל אביב ומכבי דימונה עם 11 נקודות במקום 4 ו-5 (10 ו-11 הכללי), והן פותחות פער של 3 נקודות על פני מ.כ באר שבע שהייתה חופשיה הלילה. הצהובים השיגו ניצחון ברחובות 29:36, כאשר דימונה ניצחה כאמור את נס ציונה 31:33.

באר שבע חייבת לנצח במחזור הבא את קרית מוצקין, כדי להשאיר לעצמה סיכוי לשרוד במחזור הסיום מול דימונה - אבל גם אם היא תנצח - היא כבר לא תלוי בעצמה - אלא בתוצאות המשחקים של מכבי ת"א (תארח את נס ציונה) ובדימונה (תארח את קרית אונו).

ביום שני ייערכו משחקי חצי גמר גביע המדינה באולם מטרו ווסט ברעננה - בחצי הגמר הראשון (18:00) ייפגשו בני הרצליה והפועל אשדוד, ובחצי הגמר השני (20:45) הדרבי הראשוני בין הפועל למכבי - שיהיה הראשון מבין שניים שיתקיימו בשבוע הבא (השני - ביום שישי - במסגרת המחזור ה-5 והאחרון בבית העליון בליגת ווינר - שם הפועל כבר הבטיחה את המקום הראשון ואת יתרון הביתיות בסדרות הפליאוף).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

נשים

בליגת אתנה לנשים (מחזור 13 - אחד לפני סיום הליגה הסדירה) הלילה - מוליכת הטבלה הפועל ראשל"צ ניצחה את בנות הרצליה 21:32. מ.כ פ"ת גברה על נס ציונה 15:32. מכבי הארזים ר"ג ניצחה את מ.כ חולון 24:36.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully