וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 0:1 את בולוניה ומריחה אליפות, רונאלדו הציל את יובנטוס מהפסד בדרבי

לוקאקו (32) הכריע והעניק למוליכה יתרון שמונה נקודות בפסגה. שער של הפורטוגלי בדקה ה-81 סידר לגברת הזקנה המגמגמת 2:2 מול טורינו. מילאן אכזבה עם 1:1 ביתי מול סמפדוריה

תקציר: אינטר - מילאן 1:2/ספורט1

פגרת הנבחרות הגיעה לסיומה, והמחזור ה-29 בסרייה נערך היום (שבת) במלואו כאשר אינטר עשתה צעד נוסף אל עבר האליפות עם 0:1 בולוניה וניצחה את ה-1:1 של מילאן מול סמפדוריה. אטאלנטה ניצחה 2:3 את אודינזה ועלתה למקום השלישי, בעוד נאפולי השיגה 3:4 מהנה מול נועלת הטבלה קרוטונה. כריסטיאנו רונאלדו מנע הפסד מיובנטוס, שסיימה ב-2:2 בדרבי מול טורינו.

שחקני אינטר חוגגים עם רומלו לוקאקו. רויטרס
בדרך לאליפות שחקני אינטר חוגגים/רויטרס

בולוניה - אינטר 1:0

מוליכת הטבלה יצאה לפגרה בכושר שיא, עם שישה ניצחונות רצופים שסידרו לה יתרון בן שש נקודות בפסגה. הערב היתרון הזה צמח לשמונה עם ניצחון קטן, אבל קריטי שמקרב מאוד את הנראזורי לעבר התואר הנכסף. רומלו לוקאקו, מי אם לא הוא, כבש את שער הניצחון בדקה ה-32 והרחיק את קבוצתו עוד קצת ממילאן, שפישלה בפתיחת היום הזה עם 1:1 ביתי מול סמפדוריה. לאינטר מצפים כעת שני משחקי בית נוחים יחסית מול ססואולו וקליארי ולאחר מכן תצא לדרום איטליה למפגש לוהט מול נאפולי שנלחמת על הטופ 4.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מילאן, זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
איבוד נקודות מאכזב נגד יריבה ממרכז הטבלה. זלאטן/רויטרס

מילאן - סמפדוריה 1:1

תיקו מאכזב לרוסונרי, שממשיכים לאבד אחיזה במאבק האליפות וכעת צריכים להביט למטה ולהיזהר מאובדן של כרטיס לליגת האלופות. פאביו קוואליירלה הבלתי נגמר, כבש בדקה ה-57 ויינס האוגה הנורבגי רק השווה בדקה ה-87. אדריאן סילבה הורחק בדקה ה-59, אבל מילאן לא הצליחה לנצל את היתרון המספרי ליותר משוויון.

שחקן אטאלנטה מוריאל. Claudio Villa, GettyImages
אטאלנטה כעת שתי נקודות בלבד מהמקום השני. מוריאל/GettyImages, Claudio Villa

אטאלנטה - אודינזה 2:3

החבורה של ג'אן פיירו גספריני שבה לליגה לאחר פגרת הנבחרות וההדחה מליגת האלופות והצליחה לגבור על האורחת אותה הביסה 1:7 בעונה שעברה. הפעם זה הלך הרבה יותר קשה לאטאלנטה, שצעדה ביתרון 0:2 בדקה ה-43 מצמד של מוריאל, אך שער מצמק של אודינזה הוריד אותה ביתרון שברירי להפסקה. דובאן ספאטה הוסיף את השלישי, אך יאנס שטריגר לארסן צימק שוב והלחיץ את שחקני המארחת. בסופו של דבר הקבוצה מברגמו השלימה את העבודה והיא במקום השלישי, שתי נקודות בלבד ממילאן השנייה.

שחקן לאציו מנואל לצארי. Marco Rosi - SS Lazio, GettyImages
לאציו עם ניצחון שלישי ברציפות. לצארי/GettyImages, Marco Rosi - SS Lazio

לאציו - ספציה 1:2

המארחת שבה מפגרת הנבחרות עם ניצחון קשה, שהיה השלישי ברציפות של הקבוצה. בכך עלו השחקנים של סימונה אינזאגי למקום השישי על חשבון יריבתם העירונית רומא. מנואל לצארי כבש את הראשון עבור האורחת בדקה ה-56 לאחר מחצית ראשונה מאופסת. קבוצת התחתית לא ויתרה וכפתה שוויון בזכות שער מדהים של דניאלה ורדה שכבש במספרת נפלאה. לאציו הצליחה להינצל מאיבוד נקודות מפתיע לקראת הסיום, כשזכתה בפנדל אותו שלח פרננדו קאיסדו פנימה (89) והציל לאינזאגי שתי נקודות יקרות. כובש השער לצארי וחואקין קוראה השאירו את לאציו הורחקו בתוספת הזמן, אך זה לא מנע ניצחון מקבוצתם.

שחקני יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'יו קייליני. רויטרס
מנע מיובה הפסד בדרבי. רונאלדו/רויטרס

טורינו - יובנטוס 2:2

השוורים כבר הרגישו איך הם מנצחים בדרבי בפעם הראשונה מאז 26 באפריל 2015, אבל כריסטיאנו רונאלדו הגיע בדקה ה-81 וקבע שזה לא יקרה. יובה אמנם נמנעה מהפסד בדרבי, אבל גם זו תוצאה לא טובה מבחינתה והיא במקום הרביעי עם 56 נקודות.

הקבוצה של אנדראה פירלו פתחה טוב ועלתה ליתרון בדקה ה-13 משער של פדריקו קייזה, שפרץ יפה אחרי שקיבל את הכדור מאלברו מוראטה. המארחת איזנה בדקה ה-27 כשאנטוניו סנאבריה בעט מקרוב פנימה בעקבות הדיפה לא טובה של וויצ'ק שצ'סני וזה 1:1. סנאבריה השלים את המהפך 13 שניות אחרי פתיחת המחצית השנייה כשבעט מהצד ושוב שצ'סני הדף לא טוב וזה הלך פנימה, 1:2. בדקה ה-81 הגיע כריסטיאנו רונאלדו וקבע 2:2 עם נגיחה מקרוב.

שחקני נאפולי חוגגים עם דריס מרטנס. Ciro de Luca, GettyImages
ניצחון קשה על נועלת הטבלה. דריס מרטנס חוגג עם חבריו מנאפולי/GettyImages, Ciro de Luca

נאפולי - קרוטונה 3:4

המארחת חזרה מפגרת הנבחרות והמשיכה היכן שהפסיקה עם ניצחון רביעי ברציפות במשחק מהנה לצופים, פחות עבור מאמן המנצחת ג'נארו גאטוזו, שראה את שחקניו סופגים שלושה שערים ומסתבכים מול נועלת הטבלה. הנאפוליטנים ירדו להפסקת המחצית עם 1:3 מבטיח, אך ראו את קרוטונה מפתיעה וחוזרת ל-3:3. ג'ובאני די לורנצו העניק זריקת הרגעה לגאטוזו וחבריו כשהשיב את היתרון למארחת ונאפולי מטפסת למקום הרביעי עד שהאלופה יובנטוס תשלים את משחקה.

seperator

משחקים נוספים (שבת, 16:00):

ססואולו - רומא 2:2
לרומא: לורנצו פלגריני (26), ברונו פרס (69). לססואולו: חאמד טראורה (57), ג'אקומו רספדורי (85).

גנואה - פיורנטינה 1:1
לגנואה: מאתייה דסטרו (13). לפיורנטינה: דושאן ולאהוביץ' (23).

בנבנטו - פארמה 2:2
לבנבנטו: קמיל גליק (23), ארתור יוניטה (67). לפארמה: יסמין קורטיץ' (55), דניס מאן (88).

קליארי - ורונה 2:0
אנטונין בראק (54), קווין לזאניה (90+9).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully