וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה הבטיחה את המקום הראשון, ריאל ניצחה ותלויה בעצמה

הקטלאנים ניצחו 73:82 בחוץ את פנרבחצ'ה, שאיבדה את יאן וסלי בגלל פציעה. הבלאנקוס שמרו על המקום השביעי עם 63:73 על אולימפיאקוס, צסק"א הבטיחה ביתיות, ולנסיה וזניט עדיין במאבק על ההצלבה

תקציר: מורסיה - ריאל מדריד 74:58/ספורט 2

המחזור ה-33 ביורוליג הגיע הערב (שישי) לסיומו ללא הפתעות מיוחדות, כשברצלונה הבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה עם ניצחון חוץ על פנרבחצ'ה וצסק"א מוסקבה הביסה בדרבי והבטיחה ביתיות לקראת ההצלבה. ריאל מדריד שמרה על המקום השביעי, אבל גם ולנסיה וזניט עדיין בתמונת הטופ 8.

איפה לונדברג שחקן צסק"א מוסקבה. BSR Agency, GettyImages
דרבי קליל. איפה לונדברג/GettyImages, BSR Agency

פנרבחצ'ה - ברצלונה 82:73

את מה שלא הצליחה לעשות מול מכבי תל אביב ביד אליהו, עשתה ברצלונה בקרב הצמרת באיסטנבול והבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה. פנרבחצ'ה ניצחה 15 מ-17 משחקיה האחרונים באירופה, אבל לקטלאנים הפסידה בשלושת העימותים הקודמים וכך גם הפעם. פציעה של יאן וסלי במהלך הרבע הראשון פגעה קשות במארחת, שראתה את יריבתה מבצעת ריצה של 1:11 ויורדת להפסקה ביתרון של חמש נקודות. המשחק המשיך להיות צמוד ובדקה ה-26 פנר חזרה להוביל, אלא שבתחילת הרבע הרביעי צלף אדם האנגה שתי שלשות והעניק לקבוצה של שאראס יתרון תשע, עליו שמרה עד לסיום. קייל קוריץ' עלה מהספסל והיה הקלע הבולט של בארסה עם 16 (3 מ-4 מחוץ לקשת), ברנדון דייויס (13 ו-10 ריבאונדים) וניקולה מירוטיץ' (12 ו-6) סייעו לו. מרקו גודוריץ' קלע 19 עבור פנר, שסבלה גם מפציעה של ננדו דה קולו (12) ולקחה רק 18 כדורים חוזרים לעומת 28 של האורחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

צסק"א מוסקבה - חימקי מוסקבה 72:97

פעם שביעית ברציפות שצסק"א מנצחת את יריבתה העירונית במסגרת היורוליג, והיא הבטיחה יתרון ביתיות לקראת ההצלבה עם ניצחון רביעי רצוף. חימקי עוד החזיקה מעמד בשני הרבעים הראשונים, אבל התפרקה ברבע השלישי (13:29 לצסק"א) והפסידה בפעם ה-28 העונה. איפה לונדברג ויוהאנס פויטמן (9 ריבאונדים) קלעו 16 נקודות כל אחד עבור צסק"א, ומאחוריהם עוד ארבעה שחקנים בספרות כפולות. ג'ורדן מיקי סיים עם 16, 7ריבאונדים ו-6 חטיפות אצל חימקי.

דריק וויליאמס שחקן ולנסיה. Quality Sport Images, GettyImages
השלים את הקאמבק של ולנסיה. דריק וויליאמס/GettyImages, Quality Sport Images

אלבה ברלין - ולנסיה 90:86

האורחת הסתבכה בגרמניה, לא הובילה מהדקה הראשונה והפיגור שלה הגיע בשיאו ל-18 נקודות, אבל קאמבק גדול ומהפך ברבע האחרון הוביל לניצחון ששמר על סיכוי להגיע להצלבה. אלבה נראתה נהדר עם 53 נקודות במחצית הראשונה, לפני שהורידה רגל מהגז וראתה את קלמן פרפליץ' עולה מהספסל ומחזיר את ולנסיה לעניינים עם חמש שלשות ו-24 נקודות בסך הכול (וגם 7 אסיסטים), יחד עם ניקולה קאליניץ' שסיפק 17. דריק וויליאמס (15) השלים את המהפך כשנותרה קצת יותר מדקה לסיום, ובעזרת סם ואן רוסום הבטיח את הניצחון לקראת קרב ראש בראש עם באסקוניה במחזור הסיום. מרכוס אריקסון קלע 17 למפסידה.

ריאל מדריד - אולימפיאקוס 63:72

אחרי שלושה הפסדים בארבעת המשחקים הקודמים, הבלאנקוס ידעו שהפסד לא בא בחשבון ושמרו על המקום השביעי עם ניצחון ביתי על אולימפיאקוס שכבר איבדה סיכוי להצלבה. גם בלי פאבלו לאסו שהורחק בתבוסה לאנאדולו אפס, ריאל לא פיגרה אפילו פעם אחת ופתחה פער דו-ספרתי במהלך הרבע השני. אולימפיאקוס קלעה 26 נקודות בלבד עד להפסקה, וגם ניסיונות התקרבות ברבע האחרון הספיקו רק להקטנת הפער לתשע נקודות. גבריאל דק הצטיין עם 18 נקודות (7 מ-7 לשתיים, 4 מ-4 מהקו) ונעזר בוולטר טבארס שסיפק 15 לצד 8 ריבאונדים. סשה וזנקוב היה היחיד שתפקד אצל האורחת עם 22. ריאל תלויה בעצמה לקראת המחזור האחרון.

גבריאל דק שחקן ריאל מדריד. BSR Agency, GettyImages
הוביל את ריאל לניצחון. גבריאל דק/GettyImages, BSR Agency

זניט סנט פטרסבורג - וילרבאן 53:87

יומיים לפני המפגש עם מכבי תל אביב בישראל, הקבוצה הצרפתית חטפה בראש ברוסיה. זניט נשארה במקום השמיני בזכות רבע שלישי מרשים של 6:25 שסלל את דרכה לניצחון קליל, עם מחצית שנייה בה ספגה 16 נקודות בלבד. בילי בארון ואוסטין הולינס הובילו את זניט עם 15 נקודות כל אחד, דייויד לייטי היה היחיד בספרות כפולות אצל הצרפתים (12).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully