וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: שתי מדליות ארד לישראל ביום הפתיחה של גרנד סלאם אנטליה

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 19:24

שירה ראשוני (עד 48 ק"ג) זכתה במדליה הרביעית בקריירה ("מאושרת"), גילי כהן זכתה בקטגוריית עד 52 ק"ג: "מדליה חשובה מאוד"

הג'ודוקאיות גילי כהן, שירה ראשוני. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
גאווה ישראלית. ראשוני וכהן/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

הג'ודו הישראלי ממשיך להביא הישגים: ביום הראשון של טורניר גראנד סלאם אנטליה שנערך הערב (חמישי) זכו שירה ראשוני (עד 48 ק"ג) וגילי כהן (עד 52 ק"ג) במדליית הארד כל אחת במשקלה.

שירה ראשוני גברה על אנסטסיה פבלנקו הרוסיה לאחר ווזארי, בעקבות שלוש ענישות לחובת פבלנקו, לאחר 3:21 דקות מתחילת הקריב. ראשוני הגיעה לקרב על הארד דרך בית הניחומים. מדובר במדליה רביעית של הגו'דוקא הישראלית בתחרויות גרנד סלאם, והזכייה הראשונה של ראשוני מאז אוקטובר 2019. "אני שמחה מאוד לחזור לפודיום לאחר תקופה ארוכה, כולל העובדה שחליתי בקורונה לפני מספר חודשים", אמרה ראשוני. "אני מאושרת שהצלחתי לזכות במדליה, רוצה להודות למאמני הנבחרת שליוו אותי בתחרות, לעידו בר ולשני הרשקו שהוא גם מאמני האישי, למיקי טנקה, ברנרדו ברקן ולכל הצוות המדהים שמלווה אותי, דואג ותומך בי גם ברגעים הקשים".

גילי כהן עשתה זאת לאחר ניצחון מול אגאתה פרנץ הפולנייה. כהן הייתה שקולה לאורך כל הקרב, נצמדה לתכנית הקרב שלה וניצחה בזכות ווזארי, עליו שמרה עד הסיום. גם כהן הגיעה דרך בית הניחומים לקרב על המדליה, זאת לאחר שניצחה את את טאקיאנה סזאר מגינאה כדי להגיע למעמד.

"אני מאושרת מאוד על הזכייה במדליה, עברתי יום תחרות קשה", אמרה. "היו דברים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות, שמחה שהצלחתי לסיים על הפודיום ולזכות במדליה חשובה מאוד. המטרה העיקרית היא הצלחה במשחקים האולימפיים ואני בטוחה שהתחרות הזאת תסייע לי להגיע מוכנה יותר. תודה לכל הצוות המקצועי שנמצא שם תמיד בשבילי, הפנים קדימה לאליפות אירופה".

מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו סיכם: "אני שמח מאוד על המדליות החשובות של שירה וגילי. עברנו יום קרבות מתיש, שירה וגילי הוכיחו מחוייבות ועקשנות שהובילו אותן לזכייה במדליות ובנקודות חשובות מאוד בדירוג העולמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully