וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה: סאן מנחם וצ'ארון שרי יקבלו מנוחה?

הפלייאוף העליון נפתח: מכבי חיפה מתכוננת למשחק מול מכבי פתח תקוה (שבת, 19:50, ספורט 1), המאמן נוטה לפתוח עם רז מאיר ומאבוקה כמגנים, דילמה בין שרי לאצילי. בכר לקראת המפגש: "מחמם את הלב לראות את הנציגים שלנו בולטים בנבחרת". רוקאביציה: "קשה לחזור כל כך מהר"

מחזור 27הסתיים03/04/2021
מכבי חיפה
  • שרי (19)
1:1
  • (51) עבדה
מכבי פתח תקוה
תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 0:2 בחוץ על מכבי חיפה/ספורט 1

מכבי חיפה

לראשונה מאז היציאה לפגרת הנבחרות עמדו לרשות ברק בכר כל השחקנים למעט טאלב טואטחה הפצוע וערכו אימון מסכם לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה. בצוות מתלבטים האם להעניק לסאן מנחם מקום בהרכב, כשהנטייה היא לעלות עם רז מאיר וארנסט מאבוקה בעמדות המגנים. בוגדן פלאניץ' המוצהב ייעדר ורמי גרשון צפוי לפתוח במקומו בהרכב. בחלק הקדמי ישנה התלבטות בין צ'ארון שרי ששהה עד יום שלישי עם נבחרתו לבין עומר אצילי.

המאמן ברק בכר אמר לקראת המשחק: "אנחנו שמחים שיש לנו שחקנים בנבחרת ושהם שיחקו ובלטו. זה מחמם את הלב מבחינתנו. רק היום כל השחקנים יעמדו לרשותנו אז אין לנו הרבה זמן להתכונן, אבל נעשה את הכי טוב כדי לבוא מוכנים. לשמחתי למעט טאלב טואטחה שיחזור בזמן הקרוב, יהיה לנו סגל מלא וזה חשוב להמשך. רוצים להתחיל את הפלייאוף העליון ברגל ימין. אנחנו עם סגל מלא ואנרגיות טובות, ונעשה הכל כדי לנצח".

ניקיטה רוקאביציה הוסיף: "לא קל לחזור כל כך מהר. נפצעתי ואחר כך נמצאתי חיובי לקורונה, וזה קשה. היו לי כאבים בשרירים, אז לחזור זה קשה מאוד אבל אני משתפר ככל שהזמן עובר ומקווה שיהיה יותר טוב".

"אף משחק לא קל. כל הקבוצות שפוגשות איתנו משחקות כאילו שמדובר בגמר, אז זה יהיה עוד משחק חשוב, אבל צריך לבוא מרוכזים ולתת הכל. נקווה שננצח".

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
עדיין לא חזר לעצמו ב-100 אחוז. ניקיטה רוקאביציה/מאור אלקסלסי

מכבי פתח תקוה

עונת החזרה של מכבי פתח תקוה לליגת העל הוכתרה בהצלחה בעצם ההגעה לפלייאוף העליון, אבל גיא לוזון לא מתכוון להסתפק בכך. המאמן אמר לקראת המשחק: "אנחנו נשחק מול קבוצה שסיימה את הליגה במקום הראשון, שתי הקבוצות מכירות מצוין אחת את השניה. נצטרך להביא רעיונות חדשים ויצירתיים כדי לחזור עם נקודות וכמובן לבוא במקסימום מוכנות".

המגן תומר לוי הוסיף: "השגנו את המטרה להיות בפלייאוף העליון ועכשיו מתחילה ליגה חדשה עם מטרות חדשות. מעבר למטרות, פלייאוף עליון זאת חשיפה וכיף לשחק במשחקים גדולים ומול קהל וקבוצות גדולות. ההישרדות בתחתית לא בשבילנו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
תומר לוי שחקן מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
כיף לשחק במשחקים גדולים. תומר לוי/מאור אלקסלסי

טריוויה

* כל 11 מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות לא הניבו ניצחונות ביתיים, והרצף הנוכחי עומד על חמישה ניצחונות של האורחות.

* בגביע דווקא היה ניצחון ביתי לפני כשבועיים, אבל הפעם האחרונה שמכבי חיפה ניצחה את מכבי פתח תקוה במשחק בית בליגה הייתה לפני יותר מחמש שנים, בפברואר 2016. נטע לביא וטאלב טואטחה הם השרידים מאותו משחק שהסתיים ב-0:4 ירוק משערים של יוסי בניון, אלירן עטר (צמד) וגילי ורמוט.

* מכבי פתח תקוה היא הקבוצה היחידה שהובילה העונה על הירוקים בחיפה, וגם ניצחה כמובן 0:2 לפני כחודש.

* תאי בריבו, שכבש את השער השני במשחק, הוא הסופר-סאב של הליגה עם חמישה שערים כמחליף מתוך השישה שיש לו העונה. שני האחרונים, אגב, היו באצטדיון בחיפה.

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: חיפה
קהל: 5000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully