וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד מחפשת ניצחון בכורה על קרית שמונה: "צריך לפתוח את הפלייאוף עם אמירה"

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 11:56

הקבוצה הדרומית תפתח את הפלייאוף מול הקבוצה מולה הפסידה פעמיים בעונה הסדירה. שלומי אזולאי ייעדר, מוגיס זקריה יערוך הופעת בכורה

תקציר ניצחונה של עירוני קרית שמונה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט 1

במ.ס. אשדוד רוצים להמשיך את המומנטום הנהדר איתו סיימו את העונה הסדירה לפני שבועיים ולפתוח את הפלייאוף העליון בשבת עם ניצחון ביתי על הפועל קרית שמונה. לא רבים זוכרים, אבל את העונה המצוינת שלה עד עכשיו, פתחה מ.ס. אשדוד עם הפסד ביתי לקרית שמונה. גם במשחק הגומלין בקרית שמונה, ניצחו המקומיים למרות שאשדוד נראתה הרבה יותר טוב והגיעה לשלל מצבים.

"יש לנו הזדמנות לתקן ולסגור מעגל", אמר הבוקר אחד השחקנים. "קרית שמונה ניצחה אותנו וצריך לפתוח את הפלייאוף עם אמירה וקביעה שאנחנו ממשיכים את הדרך שלנו ולא מסתפקים במה שעשינו ב-26 מחזורים".

מוגיס זקריה מ.ס. אשדוד. האתר הרשמי של מ.ס. אשדוד, אתר רשמי
יערוך בכורה בשבת. מוגיס זקריה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מ.ס. אשדוד

באשדוד ייעדר שלומי אזולאי המוצהב. אזולאי עדיין לא חזר להתאמן מאז המשחק האחרון מול בית"ר ירושלים בגלל כאבים בקרסול ובמועדון מנסים להכשיר אותו למשחק ביום שלישי מול הפועל באר שבע. מי שיערוך הופעת בכורה הוא שחקן הכנף הגנאי זקריה מוגיס שהגיע לארץ לפני כשבועיים ונראה טוב באימונים. באשדוד מקווים שהוא יהיה האקס פקטור שלהם לפלייאוף.

בלילה שבין שישי לשבת ישובו מאוגנדה טימותי אוואני ופאהד באיו. שניהם גם כך עדיין פצועים ולא יוכלו ליטול חלק במשחק. באיו נפצע כזכור במדי נבחרתו מול בורקינה פאסו. אוואני הבלם עשוי לחזור לסגל במשחק מול הפועל באר שבע ביום שלישי. גיל כהן שנמצא בכושר מצוין ימשיך כבלם לצד ננאד צבטקוביץ'.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully