וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח את זוגתו, דקר בן 15 ונמלט מהמשטרה: לוחם ה-MMA לשעבר נשלח ל-35 שנות מאסר

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 10:16

אחרי שגילה שזוגתו מנהלת רומן עם נער בן 15, פול רובסון תקף באכזריות את זוגתו לשעבר ורצח אותה. לאחר מכן דקר את הנער 40 פעמים לפני שנמלט לסקוטלנד. אחרי מצוד ארוך, הוא נעצר

פול רובסון לוחם MMA נשלח ל-35 שנות מאסר אחרי שהורשע ברצח זוגתו לשעבר/יוטיוב

לוחם ה-MMA לשעבר פול רובסון הבריטי, נשלח ל-35 שנות מאסר אחרי שהורשע ברצח זוגתו לשעבר קרוליין קייל ובניסיון רצח של נער בן 15, שעימו על פי החשד ניהלה קיין רומן.

על פי החשד, רובסון בן ה-50, שניהל קשר ממושך עם קייל בת ה-47, הגיע לביתה ב-15 בנובמבר 2020 במטרה לרצוח אותה, אחרי שגילה שהיא מנהלת רומן עם נער בן 15 - כשבועיים לאחר שהשניים החליטו להיפרד.

מצילומים שנלקחו ממצלמות האבטחה הסמוכות לביתה של קייל, נראה רובסון בליל ה-15 בנובמבר מחוץ לביתה, כשהוא מנסה לאתר דרך להיכנס פנימה. בסופו של דבר, הוא הצליח לחדור לביתה, שם תקף אותה באכזריות ולאחר מכן הותיר אותה להתבוסס בדמה. היא הועברה לבית חולים מקומי במצב קשה מאוד, שם, לאחר מספר ימים, נקבע מותה עקב הפציעות הקשות שספגה בראשה.

על פי הדיווח, רובסון, לוחם ומאמן MMA, הכה את קייל נמרצות עד שאיבדה את הכרתה. לאחר מכן, הוא גזר את שערה וחתך את ישבנה בעזרת סכין. הוא לא עצר שם ואיתר את הנער שאיתו ניהלה זוגתו לשעבר רומן, שככל הנראה הוביל לפרידה. הוא דקר אותו באמצעות סכין ומספריים למעלה מ-40 פעמים לפני שנמלט מאנגליה לסקוטלנד, שם אותר בחלוף שישה ימים של מנוסה על ידי המשטרה המקומית. הוא נעצר, הורשע ברצח קייל, ניסיון הרצח של הנער וסחיטה באיומים ונשלח ל-35 שנות מאסר.

פול רובסון לוחם MMA. צילום מסך, צילום מסך
תקף באכזריות. רובסון/צילום מסך, צילום מסך

רובסון בן ה-50 ניהל עם קייל קשר זוגי עד לתחילת נובמבר, אז גילה על הרומן שהיא מנהלת עם אותו נער. כשבועיים לאחר מכן, הוא הגיע אל ביתה ורצח אותה, ולאחר מכן ניסה לרצוח גם את הנער ששרד את התקיפה. לוחם ה-MMA החזיק ב-20 הרשעות קודמות ובילה מספר פעמים בעבר מאחורי סורח ובריח.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully