וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת ה-MLB נפתחת, הנשיא ביידן קורא לשחקנים להתחסן

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 9:56

אחרי עונה מקוצרת שהסתיימה באליפות של הדודג'רס, בליגת הבייסבול חוזרים לשגרה, כאשר הקבוצה מ-LA צפויה להיאבק בסן דייגו ובשתי הנציגות של ניו יורק, היאנקיז והמטס, על השליטה. הנשיא התראיין ל-ESPN ואמר: "צריך להמשיך לנהוג באחריות"

שחקני לוס אנג'לס דודג'רס חוגגים זכייה בוורלד סיריס. Sean M. Huffy, GettyImages
הדודג'רס שוב יחגגו?/GettyImages, Sean M. Huffy

העונה הקודמת ב-MLB התקיימה "בכוח". היא הייתה אמורה להתחיל, כמו תמיד, עם בוא האביב, אלא שהקורונה שיבשה את התוכניות ובסופו של דבר, עונת 2020 יצאה לדרך רק בסוף יולי, נמשכה 60 משחקים בלבד והסתיימה עם פלייאוף מורחב, שנערך בסוג של בועה ובסיומו, לוס אנג'לס דודג'רס גברה 2:4 על טמפה ביי וזכתה באליפות הראשונה שלה מזה 32 שנים.

במילים פשוטות, עונת 2020 הייתה בדיוק ההיפך מכל מה שהבייסבול אוהב - שגרה, והעונה החדשה, שתצא לדרך הערב (חמישי), עם האופנינג דיי החגיגי, כבר חוזרת למקורות, עם 162 משחקים ולא מעט קבוצות שמאמינות בכוחן לזכות בוורלד סיריס.

מעל כולן ניצבת האלופה מ-LA, כאשר רבים מנבאים לה כמות תלת-ספרתית של ניצחונות. הדודג'רס שוב יציגו את מוקי בטס, קלייטון קרשאו ואחרים והם התחזקו בין היתר במגיש המשובח טרבור באוור.

ליריבה שלהם לבית ה-NL מערב, השכנה סן דייגו פאדרס, יש שאיפות משלה, בזכות כוכב העל העולה פרננדו טאטיס ג'וניור, שחתם לאחרונה על חוזה עתק. לצדו אפשר למצוא את המגיש בלייק סנל, שהגיע לאחר חמש שנים אדירות בטמפה ביי וכמובן, את מני מצ'אדו. לא לחינם בסן דייגו מאמינים שזו יכולה להיות השנה שלהם.

עוד קבוצות שיכולות לעשות הרבה רעש הן אטלנטה וניו יורק מטס, שבונה את עצמה מחדש והלילה סיכמה על חוזה חדש עם הכוכב פרנסיסקו לינדור, שיחתום לעשר שנים תמורת 341 מיליון דולר.

באמריקן ליג, היאנקיז צפויים לבלוט והם ינסו להשיב את תואר האליפות אחרי 12 שנים ארוכות של הפסקה עבור המועדון המעוטר מכולם. הרבה יהיה תלוי כמו תמיד בכשירות של ארון ג'אדג'. מינסוטה, יוסטון המושמצת וסגנית האלופה טמפה ביי ינסו לזנב בפסים.

לקראת פתיחת העונה התראיין הנשיא ג'ו ביידן ל-ESPN ואמר: "אם נקשיב ונלך להתחסן, הכל יהיה בסדר. יש לנו מספיק חיסונים זמינים לכל אדם בארצות הברית, אבל אנשים חייבים להיות אחראיים ולהמשיך לעטות מסכות בקרבת אחרים. אני יודע שיש שחקנים שעדיין חוששים מהחיסון ולהם אני אומר - אני נשיא ארצות הברית ואני התחסנתי, ולי בטוח אין עבודה שאיננה חשובה. האם הייתי מתחסן אם הייתי חושש שזה יפגע בתפקוד שלי? בוודאי שלא".

  • עוד באותו נושא:
  • MLB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully