וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה המומה מה"בושה": "עדיף שלא נגיע ליורו בקיץ". צפו בהחמצה המביכה של טימו ורנר

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 6:57

הגרמנים הפסידו בבית 2:1 לצפון מקדוניה, המאמן המושמץ יוגי לב אמר ש"היריבה ישבה מאחור ולא מצאנו פתרונות", המנצחים חגגו: "המדינה גאה, נסה לעכל את ההישג"

תקציר: נבחרת גרמניה - צפון מקדוניה 2:1/ספורט 1

צפון מקדוניה אומנם חגגה אתמול (רביעי) את הניצחון הגדול בתולדותיה, אבל הסיפור הוא גרמניה. הנבחרת של יוגי לב הפסידה בבית 2:1 לצפון מקדונים משער של אליף אלמאס בדקה ה-85, ואלופת העולם ארבע פעמים נכנעה במשחק שבו שלטה ברובו אבל הרבתה להחמיץ, ובסופו של דבר נכנעה לנבחרת המדורגת 65 בעולם.

"כמה מביך", קראה הכותרת ב"בילד" הגרמני, "אנחנו אפילו לא צריכים לנסוע ליורו בקיץ... איזו הופעה פאתטית, הנבחרת הגרמנית הביכה את עצמה עם הפסד לצפון מקדוניה בבית. כן, צפון מקדוניה". אולי האנס, ששימש כפרשן, הוסיף ש"אני ממש לא מבין את זה, קשה להסביר.. לא הייתי מערבב ככה את ההגנה, שחייבת להיות מתואמת. אם אתה לא מסוגל לעשות כלום בהתקפה, לפחות נסה לשמור על רשת נקייה".

מארק אנדרה טר סטגן שוער נבחרת גרמניה סופג מול גוראן פאנדב שחקן צפון מקדוניה. רויטרס
חסרונו של נוייר הורגש? גרמניה סופגת/רויטרס
סרג' גנאברי שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
איך זה קרה? גנאברי/רויטרס

מאמן גרמניה יואכים לב, שחתום על ההפסד הראשון שלה במוקדמות המונדיאל מאז 2001 והשלישי שלה בכל הזמנים במסגרת זו, נשאל שוב על האפשרות שתומאס מולר ומאטס הומלס יחזרו לנבחרת וענה: "אי אפשר לענות על השאלה הזו עכשיו. ההחלטה תתקבל במאי". על המשחק אמר: "אנחנו מאוכזבים מאוד מההפסד הכואב הזה. לא מצאנו את המשחק שלנו. זו מכה וצעד אחורה בשבילנו. ברור שזו אכזבה עצומה. היינו עייפים. לא הייתה לנו רעננות, ביצענו יותר מדי שגיאות והיינו איטיים. היריבה ישבה מאחור ולא מצאנו פתרונות. זו הייתה הופעה מאכזבת".

אילקאי גונדואן, שכבש את השער הגרמני מהנקודה הלבנה, אמר: "אנחנו לא יכולים להפסיד כך. אי אפשר להסביר את זה, זה לא המקום שאנחנו שואפים אליו. אנחנו חייבים להגיע לכושר שיא בסוף מאי".

עוד בוואלה!

טוני קרוס: "אני נגד המונדיאל בקטאר, מה שקורה שם לא מקובל"

לכתבה המלאה

מנגד, בצפון מקדוניה חגגו הישג גדול. "הבחורים האלה הפכו את צפון מקדוניה לגאה, מול יריבה שזכתה במונדיאל ארבע פעמים ועוד שלוש פעמים באליפות אירופה", אמר המאמן איגור אנגלובסקי, "מעולם לא ניצחנו יריבה עם כל כך הרבה תארים. עכשיו ננוח קצת, וניתן להישג הזה לשקוע עד שנעכל אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully