וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל לאומית: אליצור אשקלון גברה על חבל מודיעין במשחק העונה

31.3.2021 / 21:37

הקבוצה של חנן הירשוביץ פתחה פער בראש הטבלה עם ניצחון על השנייה 74:87. מכבי אשדוד גברה על נתניה וחלפה על פני חבל מודיעין. עירוני רמת גן ממשיכה לצלול, יבנה, רמת השרון ועפולה עם ניצחונות חשובים

ג'וש פרוינד שחקן אליצור אשקלון. מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל,
מגדיל את הפער בפסגה. פרוינד/מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל

בפעם הראשונה אחרי חודשים רבים התקיים הערב (רביעי) מחזור מלא בליגה הלאומית עם שבעה משחקים כשבמשחק המרכזי גברה המוליכה אליצור אשקלון על הקבוצה שרדפה אחריה הפועל חבל מודיעין 74:87 ופתחה עליה פער בצמרת. מכבי אשדוד עלתה למקום השני על חשבון חבל מודיעין עם ניצחון ביתי על אליצור נתניה. הפועל עפולה שיפרה עמדות במאבקי הפלייאוף עם ניצחון חוץ על קרית מוצקין כשבתחתית השיגו מכבי הוד השרון, א.ס רמת השרון ואליצור יבנה ניצחונות חשובים.

אליצור אשקלון - הפועל חבל מודיעין 74:87

ניצחון ענק לקבוצה של חנן הירשוביץ במשחק העונה שפותח לה פער של שני משחקים מהמקום השני. חבל מודיעין הייתה טובה יותר במחצית הראשונה והובילה בביטחה, אלא שריצה של אשקלון במהלך המחצית השנייה הפכה את התוצאה בדרך למחצית של 34:50 למארחת. קלארק רוזנברג עם 18 נקודות ו-7 ריבאונדים הוביל את המנצחת. לייס דאן היה האיש של חבל מודיעין, אך זה לא הספיק.

מכבי אשדוד - אליצור נתניה 81:94

הקבוצה של עופר רחימי מנצלת את ההפסד של חבל מודיעין כדי לעלות למקום השני בטבלה עם ניצחון משמעותי על הקבוצה הצעירה של נתניה שמפסידה משחק שני ברציפות. נתניה הוליכה במחצית הראשונה אבל רבע שלישי של 22:36 של המארחת נתן לה את השליטה במשחק. בילי מקשפרד עם 26 נקודות ו-14 ריבאונדים הצטיין באשדוד, ברייס וושינגטון עם 26 נקודות משלו הוביל את נתניה.

מכבי הוד השרון - מכבי עירוני רמת גן 91:96

הקבוצה של אלון שטיין ממשיכה בבריחה מהתחתית על חשבון המאכזבת הגדולה שכיוונה לצמרת ומוצאת את עצמה נכון לעכשיו מחוץ לפלייאוף. שמוליק ברנר עדיין ללא ניצחון כמאמן רמת גן גם אחרי ארבעה משחקים. המשחק היה צמוד לכל אורכו כשהוד השרון במספר פעולות גדולות בדקות הסיום הצליחה לקחת את המשחק. אקסבייר מון עם 34 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים היה הכוכב של המנצחת, כש-25 נקודות של ריקי טרנט לא עזרו לרמת גן.

מאמן מכבי אשדוד עופר רחימי. לירון מולדובן
במקום השני. רחימי/לירון מולדובן

מכבי קרית מוצקין - הפועל עפולה 94:76

ניצחון נוח ושני ברציפות לקבוצה מהעמק שנמצאת חזק במאבקי הפלייאוף נגד הקבוצה שמתחת לקו האדום. עפולה ברחה ליתרון דו ספרתי ברבע השני ולא שמטה אותו עד לסיום. קרון דשילדס עם 35 נקודות היה גדול על קרית מוצקין שקיבלה 20 נקודות מרשאד מאדן.

הפועל רמת גן/גבעתיים - אליצור יבנה 89:85

אחרי תקופה ארוכה עם זר אחד ועמוק בתוך המקום האחרון בטבלה מראה אליצור יבנה סימן חיים עם ניצחון חשוב בזיסמן. יבנה שלטה והובילה כל המשחק, אבל המארחת הצליחה לחזור וקבעה 85:85 סמוך לסיום, כשדווקא הזר החדש של האורחת ג'רארד דה ווהן בהופעת הבכור שלו מנצח את המשחק עם סל קריטי. קיילב ווקר קלע 29 נקודות והוסיף 11 ריבאונדים למנצחת, ג'רמי קומבס בלט בגבעתיים עם 32 נקודות ו-10 ריבאונדים.

א.ס רמת השרון - מכבי רעננה 79:87

ניצחון משמעותי לרמת השרון של גיא קנטור שיוצרת פער מהתחתית בעוד רעננה מסובכת מאוד מתחת לקו האדום. דווקא האורחים הובילו ביתרון דו ספרתי במחצית אלא שרמת השרון ברבע שלישי גדול הפכה את המשחק וניצחה את המחצית השנייה 36:56. עמית ביר-כץ היה הגיבור המקומי עם 24 נקודות ו-6 ריבאונדים. קווינטרל תומאס הוביל את רעננה עם 18 נקודות ו-13 ריבאונדים.

הפועל עכו/מטה אשר - אליצור קרית אתא 96:89

הקבוצה של שרון אברהמי ממשיכה המומנטום שלה לעבר הבטחת המקום בפלייאוף על חשבון עכו שתחפש ניצחון במקום אחר. המשחק היה צמוד עד לשניות הסיום, כשאתא מצליחה בסוף לברוח עם הניצחון. ג'וליאן בויד עם 25 נקודות הוביל את אתא, 19 נקודות לג'יי אשר הולדר בעכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully