וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו הצעירות: אנגליה ספגה בתוספת הזמן והודחה בשלב הבתים

האנגלים אומנם ניצחו 1:2 אבל כשלו מול קרואטיה, שתשחק ברבע הגמר מול ספרד. פורטוגל הביסה ועלתה מראש הבית, גם דנמרק וצרפת עלו

תקציר: אנגליה - קרואטיה 1:2/ספורט 1

שלב הבתים ביורו הצעירות ננעל הערב (רביעי) כשדנמרק, צרפת, פורטוגל וקרואטיה הצטרפו להולנד, גרמניה, ספרד ואיטליה שהבטיחו אמש את עלייתן לרבע הגמר. בבית ג' לא נרשמו הפתעות או דרמות מיוחדות כשהדנים השיגו את ניצחונם השלישי, 0:2 על רוסיה וסיימו שלב בתים מושלם בראש הבית. מהמקום השני בבית זה עלתה צרפת שגברה על איסלנד 0:2.

בבית ד' לעומת זאת, התרחשה דרמה לא קטנה, כאשר אנגליה הייתה חייבת לנצח לפחות בהפרש של שני שערים את קרואטיה, זאת בעקבות התוצאות בין האנגלים הקרואטים ונבחרת שוויץ, כשכל קבוצה ניצחה אחת את השנייה, ומפאת יחס השערים הפחות טוב של האנגלים בבית הפנימי שנוצר.

צפו בניצחון פורטוגל

תקציר: פורטוגל - שוויץ 0:3/ספורט 1
דומאגוי ברדאריץ' שחקן נבחרת קרואטיה הצעירה חוגג עם חבריו. רויטרס
קרואטיה עלתה בצורה דרמטית ביותר. ברדריץ' חוגג עם חבריו/רויטרס

צפו בניצחון של צרפת

תקציר מיורו הצעירות: צרפת - איסלנד 0:2/ספורט 1

האנגלים זכו לפנדל בדקה ה-12, ואברצ'י אזה מקריסטל פאלאס כבש מהנקודה הלבנה. קרטיס ג'ונס הכפיל עבור אנגליה שנראתה בדרכה לרבע הגמר, אך בתוך תוספת הזמן דומגוי ברדריץ' מליל כבש שער יפהפה ודרמטי ששלח את אנגליה הביתה ואת הנבחרת הבלקנית למפגש עם ספרד ברבע הגמר. מהומה גדולה פרצה בסיום כששחקני שתי הקבוצות התעמתו כששחקן ליברפול וכובש השער לאנגלים קרטיס ג'ונס החליף מהלומות עם אחד משחקני קרואטיה.

אם כן, זו תמונת המשחקים ברבע הגמר: הולנד - צרפת, דנמרק - גרמניה, ספרד - קרואטיה, פורטוגל - איטליה. המשחקים ייערכו ב-31 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully