וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: ראשון לציון ניצחה בגן נר בתום הארכה, הפועל חיפה שבה לנצח

הכתומים שבו מפיגור 16 ל-75:85 על גלבוע בתום 45 דקות, מונרו וקולשוב הצטיינו. החבורה של חסין רצה 4:30 מול נהריה וניצחה 87:97

דריל מונרו שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
ראשון לציון עם ניצחון שלישי ברציפות. מונרו/ברני ארדוב

משחקי ליגת העל בכדורסל נמשכו הערב (חמישי). במשחק מהמחזור ה-24 הצליחה מכבי ראשון לציון לנצח בחוץ 75:85 את הפועל גלבוע/גליל לאחר הארכה. הפועל חיפה הצליחה לקטוע רצף של שלושה הפסדים כשגברה בביתה 87:97 על עירוני נהריה שקבורה עמוק במקום האחרון.

שחקן הפועל גלבוע/גליל יפתח זיו. לילך וייס רוזנברג
הפסד ביתי לגלבוע. זיו/לילך וייס רוזנברג

הפועל גלבוע/גליל - מכבי ראשון לציון 85:75 (לאחר הארכה)

הקבוצה של גיא גודס ממשיכה בהתאוששות מפתיחת העונה הלא מוצלחת שלה וסופרת כבר שלושה ניצחונות רצופים וחמישה מתוך ששת משחקיה האחרונים בליגת העל. המארחת פתחה את המשחק בטירוף והוליכה 13:29 במהלך הרבע הראשון בו קלעה 7 שלשות מ-11 ניסיונות. הכתומים לא נבהלו והצליחו לכפות שוויון בתום הרבע השני, ולקבוע מהפך ברבע השלישי. ברבע הרביעי המשחק היה צמוד, כשבמצב של 70:70 החטיא ג'רמי פארגו ניסיון לנצח את המשחק בשלשה והמשחק הלך להארכה. בחמש הדקות הנוספות איגור קולשוב ומונרו, שהיו נהדרים לכל אורך המשחק, היו שם גם במאני טיים עבור חבריהם, בעוד בצד השני העייפות שיחקה תפקיד אצל הקבוצה של אבישי גורדון, שנראתה מבולבלת. ראשון לציון יוצאת מגן נר עם ניצחון חוץ חשוב מאוד.

קלעו לגלבוע/גליל: קרי בלאקשייר 18 נקודות ו-12 ריבאונדים, ג'ו תומאסון 17 ו-8 אס', יפתח זיו 10, אייזאה קאזינס 7, גיל בני 5, ג'הייבה פלויד, נתנאל ארצי (8 ריב', 5 חט') ובניה סרור (5 ריב') 4 כ"א, עמית גרשון ויותם חנוכי 3 כ"א.

קלעו לראשון לציון: דרל מונרו 19 ו-7 ריב', איגור קולשוב 18 ו-11 ריב', אקיל מיצ'ל 16 ו-8 ריב', ג'רמי פארגו 15, ג'אמיל ווילסון 9, נועם דוברת ונמרוד טישמן (5 ריב') 4 כ"א.

האורחת, ללא גולן גוט, פתחה עם שתי שלשות ועלתה ליתרון, אך גלבוע/גליל צברה מומנטום ולאחר שהאקס אקיל מיצ'ל ירד לספסל עם שתי עבירות, קבע בלאקשייר יתרון 9:18 למקומיים עם שלשה. המארחת המשיכה לצלוף ללא הכרה וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 15:29. הכתומים החלו את הרבע השני עם שתי שלשות וצימקו את הפער למינוס שמונה. דרל מונרו סגר ריצת 0:11 ראשונית והכתומים התקרבו. איגור קולשוב תרם 8 נקודות מהספסל ברבע הזה וסייע לחבריו לסגור לגמרי את הפער המקומי. 37:37 במחצית.

מונרו הנהדר המשיך את היכולת הטובה מהמחצית הראשונה והעלה את האורחת ליתרון ראשון מאז ה-3:6 בפתיחה. ראשון לציון נישאה על גבי המומנטום ועלתה כבר ל-42:50. בניה סרור עלה מהספסל ושינה את המשחק של גלבוע, שהצליחה לחזור ולהוריד את ההפרש ל-54:52 בסיום הרבע השלישי. הרבע המכריע היה צמוד לכל אורכו, במהלכו השיבה המארחת אליה את היתרון, אך חטיפה גדולה של איגור קולשוב מנתנאל ארצי העניק כדור אחרון לראשון. פארגו החטיא שלשה על ההבאזר והמשחק הלך להארכה כשהתוצאה בתום 40 דקות הייתה 70:70.

חמש הדקות הנוספות החלו בשליטה של האורחת שעלתה ל-0:8, מבלי שגלבוע הצליחה לקלוע נקודה בשלוש הדקות הראשונות של ההארכה. ג'ון תומאסון קלע שלשה מטורפת והשאיר תקווה למקומיים, אך קולשוב השיב בשלשה משלו לאחר אסיסט של פארגו. עבירה בלתי ספורטיבית של עמית גרשון על קולשוב, בנוסף לאיבודים והחטאות של המארחת, שהגיעה לא טוב להארכה, קבעו ניצחון חוץ דרמטי וחשוב לראשון לציון, 75:85 על גלבוע/גליל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן הפועל חיפה קינן אוואנס מול סולימאן בריימו שחקן הפועל ירושלים. לילך וייס רוזנברג
הפועל חיפה התאוששה מרצף ההפסדים. אוואנס/לילך וייס רוזנברג

הפועל חיפה - עירוני נהריה 87:97

הקבוצה של אלעד חסין נקלעה לרצף של שלושה הפסדים, ובמרבית דקות המשחק הציגה בדיוק את אותה יכולת הגנתית שהביאה אותה למיני משברון בו הייתה. עם זאת, סיום נהדר של הרבע השלישי ורבע רביעי מצוין העניק לקבוצה של אלעד חסין את הניצחון, הרבה הודות לריצת 4:30 משלהי הרבע השלישי עד אמצע הרבע המכריע. נועלת הטבלה בצרות צרורות, לאחר שנראתה טוב מאוד אך פשוט נעלמה ברבע האחרון. לנארד פרימן הוליך את קלעי המנצחת עם 22 נקודות, עמית שמחון בלט גם הוא עם 18.

קלעו להפועל חיפה: לנארד פרימן 22 נקודות ו-11 ריבאונדים, עמית שמחון 18, קינן אוואנס 14 ו-6 אסיסטים, ג'ייסון סיגרס וכרם משעור 12 כ"א, ראקים באקלס (5 ריב', 6 איב') 10, חנן קולמן 6, אופק אביטל 3.

קלעו לנהריה: מאליק ניומן 21 ו-5 אס', ג'רון בלוסומגיים 20 ו-5 ריב', מייקל יאנג 18 ו-7 ריב', מקנזי מור 14, גיל גילנסקי (5 ריב', 5 אס') 9, עידו דוידי 3, אופק בן יעקב 2.

המארחת החלה את המשחק טוב יותר ועלה ל-3:8. הסגולים לא נבהלו, סגרו את הפער וסיימו היטב את הרבע הראשון, בסיומו הוליכו 26:20. המומנטום הנהרייני נמשך גם בפתיחת הרבע השני, כשמהלכים נאים של בן צבי וגילנסקי ועוד שלשה של מאליק ניומן קבעו יתרון דו ספרתי ראשון לקבוצה של שי סגלוביץ'. הפועל חיפה הגיבה והורידה לחד ספרתי, כשריבאונד התקפה ונקודות של משעור קבעו 45:42 לרעת המארחת. במחצית הוליכה האורחת 42:47.

האורחת חזרה להוביל ביתרון דו ספרתי בעוד החבורה של אלעד חסין נראתה מעט כבויה. ריצת 3:13 בדקות הסיום של הרבע, כולל שלשה של קינן אוואנס על הבאזר קבעה מהפך והורידה את הפועל חיפה ביתרון 71:72 לקראת הרבע המכריע. המומנטום של המארחת המשיך ברבע האחרון וההפרש המקומי עלה כבר ל-74:83. נהריה פשוט נעלמה והחיפאים ניצלו זאת כדי לרוץ 4:30 מהרבע השלישי עד אמצע הרבע הרביעי. בסיום 87:97 להפועל חיפה, ועירוני נהריה נראית במצב ביש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully