וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב יצאה לבלגרד: "צריכים לשכוח את הניצחון על ברצלונה"

31.3.2021 / 17:10

הצהובים יפגשו בחמישי את הכוכב האדום (21:45, ספורט 5) שניצחו אותם בארבעת המפגשים האחרונים בסרביה, לאחר ששמו לעצמם מטרה לטפס במעלה הטבלה עד סיום העונה. קולום ו-וולדן בספק בשורות הקבוצה המארחת

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
לא נותר הרבה על מה לשחק/דני מרון

מכבי תל אביב תפגוש מחר (חמישי, 21:45, שידור ישיר בספורט 5) את הכוכב האדום בלגרד בחוץ במסגרת המחזור ה-33 ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים ובמאזן 13 ניצחונות ו-17 הפסדים, כשהכוכב האדום מדורגת במקום ה-17 מ-18 בטבלת היורוליג עם 9 ניצחונות ו-23 הפסדים.

באלופה הישראלית ערכו היום אימון קל ביד אליהו לפני היציאה לבלגרד. בקבוצה היו מרוצים מאוד מהניצחון על ברצלונה שאמנם היה במשחק לפרוטוקול בלבד, אך לנוכח העונה הקשה שעברה עליהם מדובר בהישג שהצהובים לא יזלזלו בו. הצהובים נותנים הרבה מאוד כבוד ליריבה הסרבית, ויודעים שיצטרכו להישאר ביכולת גבוהה כדי לרשום לראשונה העונה רצף של שלושה ניצחונות.

"הכוכב האדום משחקת הגנה טובה מאוד, ועם ההגנה הטובה שלהם הם מבצעים דברים טובים גם בהתקפה", התייחס מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס ליריבה, "היו להם משחקים טובים גם בהתקפה. זה לא משחק קל, יש להם מבנה מסוים, כימיה טובה. אנחנו צריכים לשכוח את הניצחון הזה נגד ברצלונה ולהיות מוכנים לקראת המשחק הבא".

במועדון חרגו מהרגלם וסימנו מטרה עד לסיום העונה - ניסיון לטפס לפחות עוד מקום או שניים בטבלת היורוליג, דבר שיעזור להם גם מבחינה כלכלית בכל הנוגע למענקי מיקום, וגם כדי לסיים מבחינה מוראלית את העונה ברגל ימין.

שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי מול שחקן הכוכב האדום בלגרד קורי וולדן. דני מרון
איך זה ייגמר הפעם? דורסי במפגש הקודם/דני מרון

הכוכב האדום היא חברה כמעט קבועה ביורוליג בשנים האחרונות, והיא מחזיקה ברצף של ארבעה ניצחונות ביתיים על מכבי תל אביב. הפעם היחידה במסגרת היורוליג שהצהובים ניצחו בבלגרד את הכוכב האדום הייתה בעונת הזכייה ביורוליג, 2013/14, אז 22 נקודות של סופוקליס שחורציאניטיס הובילו לניצחון 76:78.

הקבוצה של דיאן רדוניץ' הפסידה 11 מ-13 משחקיה האחרונים ביורוליג, כשאמש היא הובסה 93:72 במשחק ביתי נגד מילאנו. השחקן המוביל של הכוכב הוא ג'ורדן לויד עם 17.4 נקודות למשחק. קינו קולום וקורי וולדן, שני הרכזים המובילים של הקבוצה, לא שיחקו נגד מילאנו ובספק למשחק מחר, כשבהיעדרם מי שלוקחים אחריות הם הוותיקים מרקו סימונוביץ' (35) ומרקו יגודיץ' (34) והמקומיים המובילים הנוספים דיאן דבידובץ' ואוניין דובריץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully