וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל חוזרת: אביעד שילוח ישפוט את המשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע

זיו אדלר יהיה שופט ה-VAR במשחק המרכזי, ארז פפיר שובץ למכבי חיפה - מכבי פתח תקוה, אלי חכמון חוזר ומי מתחרים על משחק העונה?

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב עם הפועל תל אביב/ספורט1

ליגת העל חוזרת בשבת עם פתיחת שלב הפלייאוף, ומי שנבחר לשפוט את המשחק המרכזי במוצ"ש בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע הוא השופט הצעיר אביעד שילוח. שופט המסך שלו יהיה זיו אדלר. שילוח שפט העונה את האלופה ב-0:0 מול בני יהודה ואת מחזיקת הגביע בהפסד 3:0 למ.ס. אשדוד.

את משחקה של המוליכה מכבי חיפה מול מכבי פתח תקוה ינהל ארז פפיר, כששופט המסך יהיה שלומי בן אברהם. דרור כהן קיבל את המשחק בין מ.ס. אשדוד לעירוני קרית שמונה, שיהיה הראשון שלו העונה בליגה הבכירה, אחרי משחק אחד ב-2017/18 ועוד שניים בעונה שעברה. אוהד אסולין יהיה ב-VAR. בפלייאוף התחתון, אלי חכמון חוזר לליגת העל אחרי שהושעה והוא ישפוט את המשחק בין מכבי נתניה לבני סכנין. איתן שמואלביץ' יהיה שופט המסך.

אוראל גרינפלד ששפט את משחקה של אנגליה באלבניה במוקדמות המונדיאל, ורועי ריינשרייבר שניהל את המשחק בין אזרבייג'אן לסרביה אמש, מתחרים על הזכות לשפוט במשחק העונה בין מכבי חיפה למכבי תל אביב ביום שלישי. ריינשרייבר שובץ למחזור הקרוב כשופט רביעי וגרינפלד קיבל מנוחה.

שופט הכדורגל אביעד שילוח. אריאל שלום
ישפוט את המשחק המרכזי. שילוח/אריאל שלום

יתר השיבוצים:

הפועל חדרה - הפועל תל אביב: עידן לייבה (ב-VAR לירן ליאני)

הפועל חיפה - בני יהודה: גל לייבוביץ (ב-VAR יגאל פריד)

בית"ר ירושלים - הפועל כפר סבא: דוד פוקסמן (ב-VAR שניר לוי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully