וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבונוסים בפלייאוף: 140 אלף שקל לניצחון, 70 אלף לתיקו

עודכן לאחרונה: 31.3.2021 / 10:54

המנהלת תמשיך בשיטת התמריצים כדי למנוע מצב שקבוצות מרכז טבלה יאבדו עניין בפלייאוף. עוד על הפרק: הגדלת תכולת האצטדיונים הגדולים לשליש והכנסת ילדים מתחת לגיל 16 שאינם מחוסנים

תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 0:2 בחוץ על מכבי חיפה/ספורט 1

שיטת התמריצים לקבוצות הכדורגל תימשך גם בפלייאוף שייפתח בשבת הקרובה. כדי שקבוצות לא יאבדו עניין תוך כדי המשחקים, תחלק המנהלת גם העונה סכומים נאים על ניצחונות ותוצאות תיקו. קבוצות הפלייאוף העליון יקבלו 140 אלף שקל על כל ניצחון ו-70 אלף שקל על תיקו. קבוצות הפלייאוף התחתון יקבלו 67 אלף שקל על ניצחון ו-33.5 אלף שקל על תיקו. בעזרת התמריצים הכספיים האלה בטוחים במנהלת הליגות בכדורגל שהקבוצות ימשיכו לשחק ולהילחם על כל תוצאה עד המחזור האחרון, מה עוד שלרובן יש מספיק מטרות בין אם זה אליפות, מקום באירופה וכמובן הישארות בליגה.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. אודי ציטיאט
המענקים עשויים לדרבן קבוצות כמו קרית שמונה בפלייאוף/אודי ציטיאט

בתוך כך, מיד אחרי החג מתכוונים במנהלת לחדש את המאבק לפתיחת האצטדיונים הגדולים לקיבולת של שליש מהתכולה. כרגע המצב הוא שבאצטדיונים הגדולים ניתן להכניס רק 5,000 אוהדים. מכבי חיפה ומכבי תל אביב שמובילות את הטבלה וייאבקו על האליפות היו רוצות שהכמות תגדל לשליש מהקיבולת של האצטדיון בחיפה ובלומפילד, אבל רק אחרי חג הפסח ינסו במנהלת שוב להתניע את המאבק הזה מול משרד הבריאות שלא מתיר זאת עד עכשיו.

עניין נוסף שיהיה במוקד הוא הכנסת ילדים ובני נוער עד גיל 16 שאינם מחוסנים. בשביל זה צריך מערך של בדיקות מהירות מחוץ לשערים ובדיקה כזו עולה 60 שקל. מדובר בסכום גבוה שכאשר הוא מתווסף למחיר הכרטיס, הוא יוצר קושי כלכלי לא מבוטל. לכן מקווים במנהלת שלפחות עד סוף העונה המדינה תיקח על עצמה את מימון הבדיקות האלה לטובת ילדים ובני נוער שיגיעו למשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully