וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חצי סגל על המדף": ריאל מדריד מתכננת מכירת חיסול בקיץ

עודכן לאחרונה: 31.3.2021 / 10:49

הבלאנקוס מפנים משאבים כדי להחתים את הולאנד או אמבפה: בייל, איסקו ומרסלו הראשונים שיעזבו, גם עתידם של ראמוס, ואסקס ואפילו זידאן לא מובטח

תקציר: כל השערים ממוקדמות המונדיאל, 30.3/ספורט 1

למרות יכולת לא מרשימה וסגל אפור, ריאל מדריד עדיין נמצאת במאבק האליפות בספרד וגם בליגת האלופות היא העפילה לרבע הגמר ודי בקלות על חשבון אטאלנטה. אלא שבתקשורת הספרדית טוענים שהמועדון עומד לעבור מהפכה של ממש בקיץ, מהפכה שעשויה לכלול אפילו את זינדין זידאן המאמן המעוטר.

מטרת העל של המועדון היא לפנות משאבים להחתמה של אחד מבין קיליאן אמבפה או ארלינג הולאנד - השחקנים הצעירים הכי מבוקשים בשוק. כדי לחסוך כסף לכך, חצי מהסגל יעמוד למכירה בקיץ. השחקנים שמהם ריאל מדריד תנסה להיפטר באופן מיידי הם איסקו, מרסלו, יוביץ', בייל, סבאיוס, מריאנו ואודריוסולה - אבל הם לא היחידים.

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד עם זינדין זידאן. רויטרס
לא בטוח שאפילו הם יישארו. ראמוס וזידאן/רויטרס

לפי הדיווח הבלאנקוס יקשיבו להצעות על מרטין אודגור הנורבגי שנמצא בהשאלה בארסנל ומחירו מוערך בכ-60 מיליון יורו, אדר מיליטאו ומרקו אסנסיו מועמדים גם הם למכירה, בעוד שלוקאס ואסקס וגם הקפטן והסמל הגדול סרחיו ראמוס עשויים לעזוב בחינם מאחר שטרם האריכו את החוזה שלהם שנגמר בקיץ. אסור לשכוח שגם רפאל וראן מסיים חוזה בקיץ 2022 ואם הוא לא יאריך חוזה, הבלאנקוס ינסו למכור אותו הקיץ כדי לא לאבד אותו בחינם עונה לאחר מכן.

מי שעשויים להצטרף להולאנד או אמבפה אם יגיעו בקיץ הם דייויד אלאבה הבלם האוסטרי של באיירן מינכן ואדוארדו קמאבינגה, קשרה הצעיר והמוכשר של ראן ונבחרת צרפת.

ומה לגבי זידאן? פלורנטינו פרס מעוניין שהמאמן הצרפתי, שמסיים חוזה בקיץ 2022, יישאר. אלא שבמועדון כבר מתכוננים לאופציה שהוא לא יישאר ובמקרה כזה המועמדים המובילים להחליפו הם ראול, שחקן העבר האגדי ויוגי לב, מאמן נבחרת גרמניה שיעזוב אחרי היורו ויחפש משרה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully