וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי ירדה מליאו מסי, "ברצלונה במגעים עם סרחיו אגוארו"

בספרד טוענים שסיטי החליטה "לא להיכנס להרפתקה מיותרת". חלוץ הקבוצה מועמד בכיר של הקטלאנים יחד עם ממפיס דפאי חלוץ נבחרת הולנד

תקציר ה-0:2 של מנצ'סטר סיטי על אברטון בגביע/ספורט1

בספרד טוענים: מנצ'סטר סיטי ירדה מליאו מסי. לפי דיווח ב"ספורט" הקטלאני הבוקר (רביעי), הקבוצה של פפ גווארדיולה שהייתה אחת המחזרות העיקריות של הכוכב הארגטינאי, החליטה לא להגיש לו הצעה בסוף העונה, אחרי שהבינה שהוא מתכוון להישאר בברצלונה.

לפי הדיווח, מסי וברצלונה כבר הגיעו להבנות בעל פה על חידוש החוזה שמסתיים בסוף העונה. "סיפור האהבה שהחל לפני שני עשורים יימשך", נכתב בדיווח. "סיטי כבר מבינה שאין טעם לנסות להיכנס להרפתקה שהסיכויים שתסתיים בהצלחה שואפים לאפס. היא מבינה שפשוט לא כדאי לה להציע למסי חוזה, לא כדאי לה להיכנס לזה".

פפ גווארדיולה עם ליאונל מסי. AP
הסוף לפנטזיה של פפ?/AP

מוליכת הפרמיירליג מחפשת בכל זאת רכש גדול בקיץ, אם כי מסי הוסר מהרשימה. מי שנמצא בראש סדר העדיפויות הם ארלינג הולאנד, הארי קיין ורומלו לוקאקו, שאחד מהם מיועד לרשת את סרחיו אגוארו שיעזוב בתום העונה.

עוד בברצלונה: בתקשורת המקומית טוענים שג'ורג'יניו ויינאלדום וממפיס דפאי לא נמצאים בעדיפות עליונה מבחינת המועדון. רונאלד קומאן מעוניין מאוד בשני ההולנדים, אולם בהנהלה לא כולם משוכנעים שהוא נחוצים. לפי "מונדו דפורטיבו", ברצלונה תעדיף להאריך את חוזהו של ילד הפלא אילאיש מוריבה שמסתיים ב-2022, על פני להחתים את ויינאלדום. פבריציו רומאנו העיתונאי האיטלקי האמין טוען שהקבוצה פתחה במגעים עם סרחיו אגוארו ושהחלוץ הארגנטינאי נחשב לאחד המועמדים לחיזוק, כאשר גם ממפיס דפאי ברשימה. לפי הדיווח ליובנטוס וצ'לסי יש מועמדים אחרים ומנצ'סטר יונייטד לא בעניין שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully