וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף: נבחרת יפן מחצה את מונגוליה 0:14 במסגרת מוקדמות המונדיאל

עודכן לאחרונה: 30.3.2021 / 17:45

במסגרת הבית האסייתי פירקה הנבחרת של ארץ השמש העולה את יריבתה האומללה, ורשמה את ניצחונה השני הכי גבוה בהיסטוריה

תקציר: חגיגה אירופית ממוקדמות גביע העולם, 28.3/ספורט 1

לא אחת מושגות תוצאות חריגות במשחקי מוקדמות גביע העולם, אך היום (שלישי) במשחק מטורף נקבעה תוצאה חריגה במיוחד. יפן פגשה ב"משחק חוץ" את מונגוליה ומחצה אותה 0:14! נתון לא שגרתי נוסף הוא העובדה שזהו לא ניצחונה הגדול ביותר בתולדות נבחרת ארץ השמש העולה, שב-1967 השיגה 0:15 אימתני מול נבחרת הפיליפינים.

טאקומי מינמינו המשחק בסאות'המפטון פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-13. עשר דקות לאחר מכן כבש יויה אוסאקו מוורדר ברמן את השני, והחל בליץ של 16 דקות במהלכו כבשה יפן ארבעה שערים. במחצית השנייה כבש היפנים שלושה שערים עד הדקה ה-73, עוד שלושה מהדקות 78-87 ושלושה שערים בכל אחת משלוש דקות תוספת הזמן, שמשום מה שופט המשחק ראה לנכון להוסיף.

צפו ביפן מפרקת את מונגוליה

רק ממבט חטוף על הסטטיסטיקה מהמשחק אפשר להבין כמה לא שגרתי היה המפגש בין השתיים: נתוני אחזקת הכדור עמדו על 20:80 לטובת היפנים, שבעטו 34 פעמים לשער לעומת פעמיים בלבד מצד היריבה. בעיטות מתוך הרחבה? 0:30. הזדמנויות? 1:36. בנוסף, השלימה נבחרת יפן 655 מסירות מדויקות, בעוד המונגולים הצליחו להשלים 95 בלבד.

ראוי לציין שמונגוליה עד להפסד האסטרונומי היום לא ספגה תבוסות קשות יתר על המידה במוקדמות עד כה, זאת אם מוציאים מהכלל את המפגשים עם יפן. במפגשים אלה ספגו המונגולים בשני משחקים 20:0 משפיל. עם זאת, הנבחרת המובסת יכולה לפחות להתנחם בעובדה שהיא השיגה ניצחון אחד במהלך השלב השני של קמפיין המוקדמות באסיה, 0:1 על מיאנמר.

  • עוד באותו נושא:
  • נבחרת יפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully